عاشقی دل میدهد،معشوقهای دل میبرد
بُرد در بُرد است و من مشغول حسرت بُردنم
"هزار آتش و دود و غم است و نامش عشق
هزار درد و دریغ و بلا و نامش یار❤️🩹 ..."
تیپیکال زندگی تو ایران:
نه جای خاصی میرم نه چیز خاصی میخرم ولی خیلی خرجم بالاس.
گر مرا ترک کنی
من زِ غمت می سوزم ،
آسمان را به زمين
جان خودت می دوزم،
گر مرا ترک کنی
ترک نفس خواهم کرد،
بی وجود تو بدان
خانه قفس خواهم کرد...
- شهریار