"هزار آتش و دود و غم است و نامش عشق
هزار درد و دریغ و بلا و نامش یار❤️🩹 ..."
تیپیکال زندگی تو ایران:
نه جای خاصی میرم نه چیز خاصی میخرم ولی خیلی خرجم بالاس.
گر مرا ترک کنی
من زِ غمت می سوزم ،
آسمان را به زمين
جان خودت می دوزم،
گر مرا ترک کنی
ترک نفس خواهم کرد،
بی وجود تو بدان
خانه قفس خواهم کرد...
- شهریار
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟
وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟
- مولانا
به نظرم دوست داشتن واقعی
این مدلیه که طرف دنبال این میگرده
که چی خوشحالت میکنه ،
چی خنده به لبت میاره ،
چیا ناراحتت میکنن ،
چیا عصبیت میکنن ،
میگرده دنبال تمام جزئیات
هرچند کوچیک راجب تو
تا مواظب باشه ناخواسته دلتو نشکنه ،
عصبانیت نکنه ،
و سعی میکنه یه وقتا با چیزایی که
خوشحالت میکنن سورپرایزت کنه ،
چشماش جز تو کسیو نمیبینه
و اولویتش حال خوب توعه ،
خوشبختی یعنی
همچین آدمی رو تو زندگیت داشته باشی(: