گر مرا ترک کنی
من زِ غمت می سوزم ،
آسمان را به زمين
جان خودت می دوزم،
گر مرا ترک کنی
ترک نفس خواهم کرد،
بی وجود تو بدان
خانه قفس خواهم کرد...
- شهریار
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟
وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟
- مولانا
به نظرم دوست داشتن واقعی
این مدلیه که طرف دنبال این میگرده
که چی خوشحالت میکنه ،
چی خنده به لبت میاره ،
چیا ناراحتت میکنن ،
چیا عصبیت میکنن ،
میگرده دنبال تمام جزئیات
هرچند کوچیک راجب تو
تا مواظب باشه ناخواسته دلتو نشکنه ،
عصبانیت نکنه ،
و سعی میکنه یه وقتا با چیزایی که
خوشحالت میکنن سورپرایزت کنه ،
چشماش جز تو کسیو نمیبینه
و اولویتش حال خوب توعه ،
خوشبختی یعنی
همچین آدمی رو تو زندگیت داشته باشی(:
"یه روز بدون اینکه به کسی بگم میرم"
میرم یه جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه، کسی سرد رفتار نکنه، طعنه نزنه، تیکه نندازه..
میرم جایی که هیچکس نگاهاش اذیتم نکنه
اون روز روزیه که میخوام تنها باشم، تنهای تنها.."