eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری            بی سبب نیست که در کنج دلم جا داری
گر مرا ترک کنی من زِ غمت می سوزم ، آسمان را به زمين جان خودت می دوزم، گر مرا ترک کنی ترک نفس خواهم کرد، بی وجود تو بدان خانه قفس خواهم کرد... - شهریار
آن کس که تو را دارد، از عیش چه کم دارد؟ وان کس که تو را بیند، ای ماه چه غم دارد؟ - مولانا
به نظرم دوست داشتن واقعی این مدلیه که طرف دنبال این میگرده که چی خوشحالت میکنه ، چی خنده به لبت میاره ، چیا ناراحتت میکنن ، چیا عصبیت میکنن ، میگرده دنبال تمام جزئیات هرچند کوچیک راجب تو تا مواظب باشه ناخواسته دلتو نشکنه ، عصبانیت نکنه ، و سعی می‌کنه یه وقتا با چیزایی که خوشحالت میکنن سورپرایزت کنه ، چشماش جز تو کسیو نمی‌بینه و اولویتش حال خوب توعه ، خوشبختی یعنی همچین آدمی رو تو زندگیت داشته باشی(:
حتی اگه ساختگی بوده، ازت ممنونم که باعث شدی حس کنم مهم‌ام :)))
"یه روز بدون اینکه به کسی بگم میرم" میرم یه جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه، کسی سرد رفتار نکنه، طعنه نزنه، تیکه نندازه.. میرم جایی که هیچکس نگاهاش اذیتم نکنه اون روز روزیه که میخوام تنها باشم، تنهای تنها.."
وقتی نمیتونی راجب مشکلاتت با کسی حرف بزنی و اونا فک میکنن الکی فاز ناراحتی گرفتی.
اگر کسی رو یک چیزی خیلی تاکیید میکنه و میگه من اونطوری نیستم؛ دقیقا همونطوریه و داره دروغ میگه. میگن که: _گفتی باور کردم _اصرار کردی شک کردم _قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی
و تنها کسی که بارها و بارها کشتیش من بودم!
نمیدونم براتون پیش اومده موقع دیدن یک فیلم صدا و تصویر هماهنگ نباشن ، چقدر این موضوع رو مخه و اعصاب خورد کنه، تو واقعیت هم دقیقا همینه ... آدمایی که حرفاشون با عملشون یکی نیست همینقدر رو مخ اعصاب خورد کنن!
‏افسردگی واقعن خسته‌کننده‌ست .. می‌دونی ، متوجهی چه مرگته ولی کاری از دستت برنمیاد ، حالت از خودت بهم می‌خوره ولی نمی‌تونی خوب باشی و باز به همین دلیل هی بیشتر حالت از خودت بهم می‌خوره و هی به همین شکل تا تهش :))
- بعضی وقتا از فاصله‌ای که بینمونه متنفر می‌شم ؛ بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی. همش اینطوریم که چرا نباید الان کنارش باشم ؟! چرا بقیه دوستاش می‌تونن پیشش باشن اما من نه؟! چرا باید بینمون فاصله باشه؟! چرا نمیتونم باهاش قدم بزنم دستشو بگیرم ؟! یا وقتایی که حالش بده سریع برم پیشش یا حالا هرچی. چرا باید بینمون کلی فاصله باشه و من به بقیه دوستات حسودی کنم؟! به همه اونایی که به تو نزدیکن