"یه روز بدون اینکه به کسی بگم میرم"
میرم یه جایی که بودنم کسی رو اذیت نکنه، کسی سرد رفتار نکنه، طعنه نزنه، تیکه نندازه..
میرم جایی که هیچکس نگاهاش اذیتم نکنه
اون روز روزیه که میخوام تنها باشم، تنهای تنها.."
وقتی نمیتونی راجب مشکلاتت با
کسی حرف بزنی و اونا فک میکنن
الکی فاز ناراحتی گرفتی.
اگر کسی رو یک چیزی خیلی تاکیید میکنه و میگه من اونطوری نیستم؛
دقیقا همونطوریه و داره دروغ میگه.
میگن که:
_گفتی باور کردم
_اصرار کردی شک کردم
_قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی
نمیدونم براتون پیش اومده
موقع دیدن یک فیلم
صدا و تصویر هماهنگ نباشن ،
چقدر این موضوع
رو مخه و اعصاب خورد کنه،
تو واقعیت هم دقیقا همینه ...
آدمایی که
حرفاشون با عملشون یکی نیست
همینقدر رو مخ اعصاب خورد کنن!
افسردگی واقعن خستهکنندهست ..
میدونی ، متوجهی چه مرگته ولی کاری از دستت برنمیاد ، حالت از خودت بهم میخوره ولی نمیتونی خوب باشی و باز به همین دلیل هی بیشتر حالت از خودت بهم میخوره و هی به همین شکل تا تهش :))
- بعضی وقتا از فاصلهای که بینمونه متنفر میشم ؛ بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی. همش اینطوریم که چرا نباید الان کنارش باشم ؟! چرا بقیه دوستاش میتونن پیشش باشن اما من نه؟! چرا باید بینمون فاصله باشه؟! چرا نمیتونم باهاش قدم بزنم دستشو بگیرم ؟! یا وقتایی که حالش بده سریع برم پیشش یا حالا هرچی. چرا باید بینمون کلی فاصله باشه و من به بقیه دوستات حسودی کنم؟! به همه اونایی که به تو نزدیکن
تو حالت عادی ک عابر خیابونم مهربونه،ادما چهره واقعیشونو وقتی ک عصبانین بهت نشون میدن،وقتایی ک عصبانین بهت میفهمونن چقد با ارزش یا بی ارزشی،ادمای مهم زندگیتونو تو عصبانیت بشناسین:)