eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر کسی رو یک چیزی خیلی تاکیید میکنه و میگه من اونطوری نیستم؛ دقیقا همونطوریه و داره دروغ میگه. میگن که: _گفتی باور کردم _اصرار کردی شک کردم _قسم خوردی فهمیدم دروغ میگی
و تنها کسی که بارها و بارها کشتیش من بودم!
نمیدونم براتون پیش اومده موقع دیدن یک فیلم صدا و تصویر هماهنگ نباشن ، چقدر این موضوع رو مخه و اعصاب خورد کنه، تو واقعیت هم دقیقا همینه ... آدمایی که حرفاشون با عملشون یکی نیست همینقدر رو مخ اعصاب خورد کنن!
‏افسردگی واقعن خسته‌کننده‌ست .. می‌دونی ، متوجهی چه مرگته ولی کاری از دستت برنمیاد ، حالت از خودت بهم می‌خوره ولی نمی‌تونی خوب باشی و باز به همین دلیل هی بیشتر حالت از خودت بهم می‌خوره و هی به همین شکل تا تهش :))
- بعضی وقتا از فاصله‌ای که بینمونه متنفر می‌شم ؛ بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی. همش اینطوریم که چرا نباید الان کنارش باشم ؟! چرا بقیه دوستاش می‌تونن پیشش باشن اما من نه؟! چرا باید بینمون فاصله باشه؟! چرا نمیتونم باهاش قدم بزنم دستشو بگیرم ؟! یا وقتایی که حالش بده سریع برم پیشش یا حالا هرچی. چرا باید بینمون کلی فاصله باشه و من به بقیه دوستات حسودی کنم؟! به همه اونایی که به تو نزدیکن
من با ذوق میام پیویت یچیزیو میگم بت،توعه روانیِ بی ذوق چرا میزنی تو ذوقم.
تو حالت عادی ک عابر خیابونم مهربونه،ادما چهره واقعیشونو وقتی ک عصبانین بهت نشون میدن،وقتایی ک عصبانین بهت میفهمونن چقد با ارزش یا بی ارزشی،ادمای مهم زندگیتونو تو عصبانیت بشناسین:)
لطفا زود قضاوت نکنید.
باید دلت خوش باشد وگرنه بهار همان بهتر هرسال است؛
ادما وقتی قهر میکنن انتظار شنیدن این حرفارو دارن کاری کردم ناراحت شدی؟ دلیل ناراحتیت چیه؟ میتونم کاری کنم ناراحت نباشی؟ با حرف نزدن متقابل و قهر کردن نشون میدید که هیچ اهمیتی نداریم براتون.
+عادت کردم.. -به چی؟ +با ترس و بغض زندگی کردن؛)
‹ امیدوارم وقتی مرگ به سراغت میاد زنده پیدا کنه ')! 🖤 ›