- بعضی وقتا از فاصلهای که بینمونه متنفر میشم ؛ بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی. همش اینطوریم که چرا نباید الان کنارش باشم ؟! چرا بقیه دوستاش میتونن پیشش باشن اما من نه؟! چرا باید بینمون فاصله باشه؟! چرا نمیتونم باهاش قدم بزنم دستشو بگیرم ؟! یا وقتایی که حالش بده سریع برم پیشش یا حالا هرچی. چرا باید بینمون کلی فاصله باشه و من به بقیه دوستات حسودی کنم؟! به همه اونایی که به تو نزدیکن
تو حالت عادی ک عابر خیابونم مهربونه،ادما چهره واقعیشونو وقتی ک عصبانین بهت نشون میدن،وقتایی ک عصبانین بهت میفهمونن چقد با ارزش یا بی ارزشی،ادمای مهم زندگیتونو تو عصبانیت بشناسین:)
ادما وقتی قهر میکنن انتظار شنیدن این حرفارو دارن
کاری کردم ناراحت شدی؟
دلیل ناراحتیت چیه؟
میتونم کاری کنم ناراحت نباشی؟
با حرف نزدن متقابل و قهر کردن نشون میدید که هیچ اهمیتی نداریم براتون.
فریادِ بی صِدا؛
- دوستان اینو میگم ك بدونید :
آدمی ك زیاد کنار میاد ، آخرش از همون کنار میره : )!