eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
من با ذوق میام پیویت یچیزیو میگم بت،توعه روانیِ بی ذوق چرا میزنی تو ذوقم.
تو حالت عادی ک عابر خیابونم مهربونه،ادما چهره واقعیشونو وقتی ک عصبانین بهت نشون میدن،وقتایی ک عصبانین بهت میفهمونن چقد با ارزش یا بی ارزشی،ادمای مهم زندگیتونو تو عصبانیت بشناسین:)
لطفا زود قضاوت نکنید.
باید دلت خوش باشد وگرنه بهار همان بهتر هرسال است؛
ادما وقتی قهر میکنن انتظار شنیدن این حرفارو دارن کاری کردم ناراحت شدی؟ دلیل ناراحتیت چیه؟ میتونم کاری کنم ناراحت نباشی؟ با حرف نزدن متقابل و قهر کردن نشون میدید که هیچ اهمیتی نداریم براتون.
+عادت کردم.. -به چی؟ +با ترس و بغض زندگی کردن؛)
‹ امیدوارم وقتی مرگ به سراغت میاد زنده پیدا کنه ')! 🖤 ›
- من بسیار آدمِ " بزار چن وقت نباشم ببینم کی سراغمو می‌گیره " ای هستم .
﮼کسی میدونه‌ دکمه‌ی‌ " بسه " کجاست ؟!
- دوستان‌ اینو میگم ك بدونید :
فریادِ بی صِدا؛
- دوستان‌ اینو میگم ك بدونید :
آدمی ك زیاد کنار میاد ، آخرش از همون کنار میره : )!
- میدونی من از عمیق‌ترین نقطه‌ی‌ قلبم دوستت دارم . . عمیق‌ترین نقطه‌ی قلب میدونی کجاست ؟! اونجایی ك هیچکسی برام شبیه تو نیست ! اونجایی ك خاطره‌هایی با تو ساختم و جاهایی ك با تو رفتم رو با هیچکس‌ دیگه‌ای‌ نمیتونم تکرار کنم ، اونجایی ك راجبت با هیچکسی‌ جز خدا حرف‌ نمیزنم ، اونجایی ك دلم نه شبیه تو . . و نه بهتر از تو رو ، بلکه فقط‌ بودن با تو رو می‌خواد ')! 🩵'📖