eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
به هوای بغلت مثل ِعشایر تن‌ ِمن ، کوچ کرده که به قشلاق ِزمستان برسد .
در قبرم هستم، خوابیده به پهلوی راست گوش چسبانده ام به خاک، منتظر شنیدن گامهایت، فاتحه بهانه است من هنوز هم بعد از مرگ دوستت دارم:)❤️
یکی از حرفهای قشنگی که یکی بهم گفت این بود: "تو تنها کسی هستی که گاهی من رو بهتر از خودم میفهمی"
چجوری حق داری بگی تنهایی وقتی خدارو داری؟!
به قول خواهرم: "دیگه دوره‌ی دخترای پرنسس نیست دور دخترای خود ساخته است!"
امیدوارم روزی برسه که همه ازت راضی باشن!
بابام خیلی خوب گفت: _گاهی خدا انسان هایی رو وارد زندگیت میکنه که تو اون لحظه بهترینن برات ولی بعد یه مدت خدا اونارو ازت میگیره چون لیاقت تو بهتر از ایناست و بهتر از اونا رو سر راهت قرار میده!
سنگ‌هایی ك من از یاد تو بر سینه زدم کعبه‌ای می‌شد اگر خانه بنا می‌کردم ..
لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر خسته‌ام از بس نمازم را از اول خوانده‌ام...!
منکه غصه‌هام‌و سر وقت می‌خورم ، پس چرا دردام تموم نمیشه ؟!