در قبرم هستم، خوابیده به پهلوی راست
گوش چسبانده ام به خاک، منتظر شنیدن گامهایت، فاتحه بهانه است من هنوز هم بعد از مرگ دوستت دارم:)❤️
یکی از حرفهای قشنگی که یکی
بهم گفت این بود:
"تو تنها کسی هستی که گاهی
من رو بهتر از خودم میفهمی"
بابام خیلی خوب گفت:
_گاهی خدا انسان هایی رو وارد زندگیت میکنه که تو اون لحظه بهترینن برات ولی بعد یه مدت خدا اونارو ازت میگیره چون لیاقت تو بهتر از ایناست و بهتر از اونا رو سر راهت قرار میده!
لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر
خستهام از بس نمازم را از اول خواندهام...!