بابام خیلی خوب گفت:
_گاهی خدا انسان هایی رو وارد زندگیت میکنه که تو اون لحظه بهترینن برات ولی بعد یه مدت خدا اونارو ازت میگیره چون لیاقت تو بهتر از ایناست و بهتر از اونا رو سر راهت قرار میده!
لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر
خستهام از بس نمازم را از اول خواندهام...!