بابام خیلی خوب گفت:
_گاهی خدا انسان هایی رو وارد زندگیت میکنه که تو اون لحظه بهترینن برات ولی بعد یه مدت خدا اونارو ازت میگیره چون لیاقت تو بهتر از ایناست و بهتر از اونا رو سر راهت قرار میده!
لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر
خستهام از بس نمازم را از اول خواندهام...!
همیشه که آدما نمیگن برو...
گاهی وقتا با کاراشون میفهمونن که نمیخوانت...
گاهی وقتا
کاری میکنن که خودت بری!