لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر
خستهام از بس نمازم را از اول خواندهام...!
همیشه که آدما نمیگن برو...
گاهی وقتا با کاراشون میفهمونن که نمیخوانت...
گاهی وقتا
کاری میکنن که خودت بری!
دلم میخواد شب پتو و بالشتمو بردارم
برم در خونشون بهش بگم "برو اونور تر منم کنارت بخوابم"