لعنتی یك لحظه در فکرم کمی ارام بگیر
خستهام از بس نمازم را از اول خواندهام...!
همیشه که آدما نمیگن برو...
گاهی وقتا با کاراشون میفهمونن که نمیخوانت...
گاهی وقتا
کاری میکنن که خودت بری!
دلم میخواد شب پتو و بالشتمو بردارم
برم در خونشون بهش بگم "برو اونور تر منم کنارت بخوابم"
خیلیا چیزا هستن که دلمو شکستن ، خیلی چیزا باعث شده که اشکم دربیاد ، خیلی چیزا به من حس اینو دادن که نباید دیگه زندگی کنم ، ولی میدونی جالبش این بود که من با وجود تمام اینا هنوزم میخندیدم ، هنوزم خیلی راحت میگفتم خوبم، ولی هیچکس واقعا نمیدونه که باطن چقدر میتونه با ظاهر فرق داشته باشه ، من تمام وقتای که ادعا به خوب و خوش بودن میکردم درواقع یک انسان ناامید بیشتر نبودم!