من دلم پیش کسی نیست، خیالت راحت!
منم و یک دل دیوانه خاطر خواهت .
- فاضل نظری ،،
ویس میدی میگی ببخشید زیاد شد؟
لامصب من حاضرم همه عمرم فقط صدای تو رو بشنوم🥲♥️🫂
ولی این جمله واقعا زیبا بود ، )
‹ آنقدر همهچیز را تحمل کردهای،
که دیگران یادشان رفته در سینهی تو هم قلبی هست . ›
یقین دارم کسی ظرف دعا را جا به جا کرده
تو را من آرزو کردم، کسی دیگر تو را دارد😭😂
"00:00"
نوشته بود:
دوست داشتن آدما فقط از توجه شون
پیداست زیاد دنبال کلماتشون نباشید
و چقدر قشنگ گفت این جمله..
من دلم خیلی برات تنگ میشه
همیشه هر ثانیه حتی وقتی هستی
نمیدونم قراره چجوری نبودتو تحمل کنم:)
چند تا کلمه مزخرف میتونه کل روز یا هفته مو بهم بریزه و باعث باشه خود خوری کنم و نتونم حرف بزنم:)