من از خودم هم خسته شده ام
حوصله ام را از دست داده ام
دلم دارد میپوسد..
چه تنهاییِ عجیبی..
وقتی میگم غمگینم،
لزوماً علتش مسائل عاشقانه نیست، باور کنید زندگی پر از مسائل مهم و پیچیدست.
هیچکسی نمیتونه منو اجبار به کاری کنه
به غیر از اونجایی ک اندی میگه:خوشگلا باید برقصن💆🏻♀️💆🏻♀️
باگ من؟
زیاد آدم بسازی هستم این باعث میشه آدما
به اونچیزاییکهبراممهمهبه اندازه کافی اهمیت ندن
چون در نهایت میدونن قراره کوتاه بیام. .