وقتی میگم غمگینم،
لزوماً علتش مسائل عاشقانه نیست، باور کنید زندگی پر از مسائل مهم و پیچیدست.
هیچکسی نمیتونه منو اجبار به کاری کنه
به غیر از اونجایی ک اندی میگه:خوشگلا باید برقصن💆🏻♀️💆🏻♀️
باگ من؟
زیاد آدم بسازی هستم این باعث میشه آدما
به اونچیزاییکهبراممهمهبه اندازه کافی اهمیت ندن
چون در نهایت میدونن قراره کوتاه بیام. .
میدونی روزی چندبار چک میکنم اکانتتو ؟:)
میامو میبینم آفی میرم باز میام و میبینم آفی میرم ولی وقتی میبینم آن شدی قلبم شروع میکنهخودشو به کوبیدن تو سینهام ، ولی نمیتونمبهت پیام بدم و بگم که چقد بهت نیاز دارم و بگم ، دلتنگتم :)