eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
من، خرخونِ جمع درس نخونا و درس نخونِ جمع خرخونام : )
هیچکسی نمیتونه منو اجبار به کاری کنه به غیر از اونجایی ک اندی میگه:خوشگلا باید برقصن💆🏻‍♀️💆🏻‍♀️
باگ من؟ زیاد آدم بسازی هستم این باعث میشه آدما به اون‌چیزایی‌که‌برام‌مهمه‌به اندازه کافی اهمیت ندن چون در نهایت میدونن قراره کوتاه بیام. .
هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست.
ولی من فکر میکنم شاید تو آینده ای ک انقد نگرانشم اصن خودم نباشم.
یه روزی بهترین حسم بهت تبدیل میشه به یه نفرت؛
من فقط نت گوشیمو واسه اینکه نوتیف پیام تو رو روی گوشیم ببینم روشن میکنم.
خوش به حال مامان بابات>> هر روز تو خونه میبیننت...(؛
میدونی روزی چندبار چک میکنم اکانتتو ؟:) میام‌و میبینم آفی میرم باز میام و میبینم آفی میرم ولی وقتی میبینم آن شدی قلبم شروع میکنه‌خودشو به کوبیدن تو سینه‌ام ، ولی نمیتونم‌بهت پیام بدم و بگم که چقد بهت نیاز دارم و بگم ، دلتنگتم :)
دیدنش حال مرا یک جور دیگر میکند حال یک دیوانه را دیوانه بهتر میکند...! 🤍📎
_نخند طُ دختری:) _این چه لباسی طُ :) _حق نداری بیرون بری آزاد  باشی طُ     :) _حق نداری  رویا  و بلند پروازی موفقیت  داشته باشی  ط :) اره دخترم خب ک چی ؟؟ گناهمون بودنمونه؟ چون نباید زندگی کنیم؟؛ تواین ما دختر بودن چون دختری
" از تو توقع نداشتم " شاید این جمله کاملترین جمله‌ی غمگین تاریخ باشه ؛ توش کلی حرفه، یعنی تو فرق داشتی واسم، با کل دنیا فرق داشتی. کل دنیا زدن زمین منو، تو نباید میزدی. از تو توقع نداشتم . . از " تو " توقع نداشتم یعنی تو برام خاص بودی، یعنی تو خاص ترین آدمِ دنیای من بودی، یعنی تو تنها کسی بودی که باورش داشتم. " تو " نباید خراب میکردی . . حداقل " تو " دیگه نباید خرابش میکردی .