هیچکسی نمیتونه منو اجبار به کاری کنه
به غیر از اونجایی ک اندی میگه:خوشگلا باید برقصن💆🏻♀️💆🏻♀️
باگ من؟
زیاد آدم بسازی هستم این باعث میشه آدما
به اونچیزاییکهبراممهمهبه اندازه کافی اهمیت ندن
چون در نهایت میدونن قراره کوتاه بیام. .
میدونی روزی چندبار چک میکنم اکانتتو ؟:)
میامو میبینم آفی میرم باز میام و میبینم آفی میرم ولی وقتی میبینم آن شدی قلبم شروع میکنهخودشو به کوبیدن تو سینهام ، ولی نمیتونمبهت پیام بدم و بگم که چقد بهت نیاز دارم و بگم ، دلتنگتم :)
" از تو توقع نداشتم "
شاید این جمله کاملترین جملهی غمگین تاریخ باشه ؛ توش کلی حرفه، یعنی تو فرق داشتی واسم، با کل دنیا فرق داشتی. کل دنیا زدن زمین منو، تو نباید میزدی.
از تو توقع نداشتم . .
از " تو " توقع نداشتم یعنی تو برام خاص بودی، یعنی تو خاص ترین آدمِ دنیای من بودی، یعنی تو تنها کسی بودی که باورش داشتم.
" تو " نباید خراب میکردی . .
حداقل " تو " دیگه نباید خرابش میکردی .