هیچکسی نمیتونه منو اجبار به کاری کنه
به غیر از اونجایی ک اندی میگه:خوشگلا باید برقصن💆🏻♀️💆🏻♀️
باگ من؟
زیاد آدم بسازی هستم این باعث میشه آدما
به اونچیزاییکهبراممهمهبه اندازه کافی اهمیت ندن
چون در نهایت میدونن قراره کوتاه بیام. .
میدونی روزی چندبار چک میکنم اکانتتو ؟:)
میامو میبینم آفی میرم باز میام و میبینم آفی میرم ولی وقتی میبینم آن شدی قلبم شروع میکنهخودشو به کوبیدن تو سینهام ، ولی نمیتونمبهت پیام بدم و بگم که چقد بهت نیاز دارم و بگم ، دلتنگتم :)
" از تو توقع نداشتم "
شاید این جمله کاملترین جملهی غمگین تاریخ باشه ؛ توش کلی حرفه، یعنی تو فرق داشتی واسم، با کل دنیا فرق داشتی. کل دنیا زدن زمین منو، تو نباید میزدی.
از تو توقع نداشتم . .
از " تو " توقع نداشتم یعنی تو برام خاص بودی، یعنی تو خاص ترین آدمِ دنیای من بودی، یعنی تو تنها کسی بودی که باورش داشتم.
" تو " نباید خراب میکردی . .
حداقل " تو " دیگه نباید خرابش میکردی .
یسری دوست داشتنا هستن که هیچوقت تکرار نمیشن ؛ یعنی یه دوره ای از زندگیت یسری هارو جوری دوست داشتی که هیچوقت کسی رو به اندازهی اون یه نفر دوست نداشتی، هیچکس به اندازه اون یه نفر برات مهم نبوده و همیشه اون یه نفر بوده که با همه آدما فرق داشته برات . .
همونی که با مزخرف ترین اخلاقایی که داریم هم سعی کردیم واسش بهترین باشیم، معمولا هم اون یه نفر تنهامون میزاره ولی دوست داشتنش همیشه تو قلبمون باقی میمونه .