یسری دوست داشتنا هستن که هیچوقت تکرار نمیشن ؛ یعنی یه دوره ای از زندگیت یسری هارو جوری دوست داشتی که هیچوقت کسی رو به اندازهی اون یه نفر دوست نداشتی، هیچکس به اندازه اون یه نفر برات مهم نبوده و همیشه اون یه نفر بوده که با همه آدما فرق داشته برات . .
همونی که با مزخرف ترین اخلاقایی که داریم هم سعی کردیم واسش بهترین باشیم، معمولا هم اون یه نفر تنهامون میزاره ولی دوست داشتنش همیشه تو قلبمون باقی میمونه .
آدما کتاب رایگان باشه نمیخرن چون رایگانه.
کتاب پولی باشه نمیخرن چون گرونه.
ولی حرفو همه جا و تو هر مکان و شرایطی میزنن چون مفته... 🚶🏻♂
یه جا نوشته بود پوست آدم هر ۷ سال یک بار به طور کلی عوض میشه؛ چقدر خوشحالم روزی پوستی خواهم داشت که تو هرگز لمسش نکردی.
هیچوقت صدتون رو واسه کسی نزارید آدمها از نم نم بارون خوششون میاد ولی از سیل متنفرن...
آه که چقدر بد است
به این خوبی تمام کردنِ کسی که
قرار بوده، هنوزها، تمام نشود:)
من حذف شدن آدمها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم ! واقعاً ترجیح میدم بدونم که فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینکه بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره.
هر آدمی تا یه جایی بهتون فرصت میده ، ولی بالاخره خسته میشه از حس اضافی بودن ، از جنگیدن واسه موندن ، از قهر و آشتی مکرر ، از توضیح دادن خودش ، از برطرف کردن سوتفاهما ؛ کاسه صبر آدمای زندگیتونو لبریز نکنید ، ممکنه دیگه هیچ آدمی ، به این اندازه وصله ی وجودتون نباشه .