eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
آه که چقدر بد است به این خوبی تمام کردنِ کسی که قرار بوده، هنوزها، تمام نشود:)
او تو را شکست و رفت تو نگرانش شدی خسته اش کرده باشی بخواب آدم ساده !🌚
من ‏حذف شدن آدم‌ها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم ! واقعاً ترجیح میدم بدونم که فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینکه بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره.
درسخوان بودم ولی کنکورِ عشقت سخت بود تست‌‌هایش‌در‌کتاب گاج هم پیدا نشد!📚
تو منو گذاشتی تو آب‌نمک برای روز مبادا ولی من بلال بودم خوشمزه تر شدم😒😂
هر آدمی تا یه جایی بهتون فرصت میده ، ولی بالاخره خسته میشه از حس اضافی بودن ، از جنگیدن واسه موندن ، از قهر و آشتی مکرر ، از توضیح دادن خودش ، از برطرف کردن سوتفاهما ؛ کاسه صبر آدمای زندگیتونو لبریز نکنید ، ممکنه دیگه هیچ آدمی ، به این اندازه وصله ی وجودتون نباشه .
میدونی اوج خفگی کجاست؟ همونجایی که کلی حرف داری و به شدت ناراحتی و خیلی چیزا رو اعصابت میرن ولی سکوت میکنی و به اخرین درجه ی ناراحتی میرسی و ترجیح میدی که هیچی نگی فقط یه گوشه بشینی و ببینی چی میشه.
بی‌معرفت نیستم ولی... هیچوقت مزاحم ادمی که مشغول فراموش کردنِ منه نمیشم! [حتی اگه روزی هزار بار تو خودم بشکنم]
کاش ذکری یادمان می‌داد در باب وصال در مفاتیح الجنانش شیخ عباس قمی
لِول آدما نه به گوشی تو دستشونه نه به ماشین زیر پاشونه و نه به لباس‌های مارکشونه لِول آدما به صحبت کردنشون، شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتار اوناست! آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش...!