eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
چطور ممکن است، زیر آسمان به این قشنگی مردمی به این پلیدی زندگی کنند؟
شاید هیچوقت متوجه نشید که یه پیام کوچیک یا یه ویس پنج ثانیه‌ای از شما چقدر می‌تونه حال یک نفر رو خوب کنه، کسی که دلتنگتونه و با پیام شما همه دلتنگی هاش به یه حس خوب و قشنگ تبدیل میشه و روزش رو بهتر می‌کنه، اگه کسی رو دارید ک میدونید به پیام شما احتیاج داره ازش دریغ نکنید.
من شاید هیچوقت نتونم حواسمو بهت بدم و مواظب باشم حالت بد نباشه اما همیشه از دور همه فکر و ذکرم متعلق بهت بوده و این دقیقا فرق من و توئه
ولی تویی که میدونی وقتی بد اخلاقم و حوصله ندارم باید باهام مهربون تر باشی و بیشتر درکم کنی
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی میپرسی داری چیکار میکنی؟ دارم علاقمو به تو از دست میدم تو داری چیکاری میکنی؟
- بدترین کاری که میشه در حق ی نفر دیگه کرد. دروغ گفتنه. شاید رو حرفایی که فکر میکرد راسته حساب کرده بود! -
ولی قهوه بهم یاد داد هر چیزی که تلخ باشه بیدارت می کنه 💔؛
مو‌کوتاه کردن واسه دخترا واقعا اعتیاد اوره یه بار که تو دامش بیوفتی دیگه نجات پیدا کردن ازش امکان پذیر نیست
چیزی که کشیدم اینجوریه که نمیدونی دختره یا پسر
- Remember: آدمی که خودش نخواست بمونه، هیچوقت دلتنگ نمیشه. -
- ‏معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچ‌وقت اینکارو باهات نمی‌کردم. -
- علم روانشناسی میگه: وقتی توسط شخصی که توجه‌ش براتون بیشترین ارزش رو داره نادیده گرفته می‌شید، واکنش این اتفاق توی مغزتون مشابه به درد جسمانیه :) -