eitaa logo
فریادِ بی صِدا؛
124 دنبال‌کننده
145 عکس
28 ویدیو
0 فایل
°ٌذهنیتی از تو دارم که با همان دفترم را شروع میکنم یعنی بنام تو :) 🌝💕° °شروعِ ما: ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ 🌱💚° °محتوا:ترشحات ذهن 🦦🧡° همسایه :@Raahil25
مشاهده در ایتا
دانلود
من شاید هیچوقت نتونم حواسمو بهت بدم و مواظب باشم حالت بد نباشه اما همیشه از دور همه فکر و ذکرم متعلق بهت بوده و این دقیقا فرق من و توئه
ولی تویی که میدونی وقتی بد اخلاقم و حوصله ندارم باید باهام مهربون تر باشی و بیشتر درکم کنی
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی میپرسی داری چیکار میکنی؟ دارم علاقمو به تو از دست میدم تو داری چیکاری میکنی؟
- بدترین کاری که میشه در حق ی نفر دیگه کرد. دروغ گفتنه. شاید رو حرفایی که فکر میکرد راسته حساب کرده بود! -
ولی قهوه بهم یاد داد هر چیزی که تلخ باشه بیدارت می کنه 💔؛
مو‌کوتاه کردن واسه دخترا واقعا اعتیاد اوره یه بار که تو دامش بیوفتی دیگه نجات پیدا کردن ازش امکان پذیر نیست
چیزی که کشیدم اینجوریه که نمیدونی دختره یا پسر
- Remember: آدمی که خودش نخواست بمونه، هیچوقت دلتنگ نمیشه. -
- ‏معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچ‌وقت اینکارو باهات نمی‌کردم. -
- علم روانشناسی میگه: وقتی توسط شخصی که توجه‌ش براتون بیشترین ارزش رو داره نادیده گرفته می‌شید، واکنش این اتفاق توی مغزتون مشابه به درد جسمانیه :) -
- ولی قشنگترین متن ادبی تاریخ که شنیدم میگه: «غمگینت خواهند کرد؛ بسیار غمگین. آن وقت حتما مرا به یاد خواهی آورد.» -جمال ثریا. -
- و خدا حق شمارا از کسانی که بی دلیل به شما آسیب رساندند خواهد گرفت . مطمئن باشید. -