من شاید هیچوقت نتونم حواسمو بهت بدم و مواظب باشم حالت بد نباشه اما همیشه از دور همه فکر و ذکرم متعلق بهت بوده و این دقیقا فرق من و توئه
ولی تویی که میدونی وقتی بد اخلاقم و حوصله ندارم باید باهام مهربون تر باشی و بیشتر درکم کنی
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی میپرسی
داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم تو داری چیکاری میکنی؟
-
بدترین کاری که میشه در حق ی نفر دیگه کرد.
دروغ گفتنه.
شاید رو حرفایی که فکر میکرد راسته حساب کرده بود!
-
موکوتاه کردن واسه دخترا واقعا اعتیاد اوره
یه بار که تو دامش بیوفتی دیگه نجات پیدا کردن ازش امکان پذیر نیست
-
معلومه که به دل گرفتم و ناراحت شدم، چون اگه من بودم هیچوقت اینکارو باهات نمیکردم.
-
-
علم روانشناسی میگه:
وقتی توسط شخصی که توجهش براتون بیشترین ارزش رو داره نادیده گرفته میشید، واکنش این اتفاق توی مغزتون مشابه به درد جسمانیه :)
-
-
ولی قشنگترین متن ادبی تاریخ که شنیدم میگه:
«غمگینت خواهند کرد؛
بسیار غمگین.
آن وقت حتما مرا به یاد خواهی آورد.»
-جمال ثریا.
-
-
و خدا حق شمارا از کسانی که بی دلیل به شما آسیب رساندند خواهد گرفت .
مطمئن باشید.
-