جنبش فواحش پیش از خروج مجدد بهتر گورستانی را برای خود جانمایی کرده باشد، چون قرار نیست کشتههاتان در قبرستان مسلمین دفن شوند...
کف جنگ احزاب حجاب جبههبندی هماین قدر صریح است که میبینیم: یا در اردوی طلبهها استی یا اردوی سلیطهها؛ وسط و خط سومی هم در کار نیست، به جز برای صورتیهای وسطخواب...
اینها که نکسهاشان را اکس میکنند و برای آنها نود میفرستند و عقد کردن را امل بودن میدانند و با پارتنرشان در رابطهاند و مشکلی با همباشی و یکشبباشی ندارند و با همجنسبازی همدلند و کف خیابان برهنهپوش و روسپیپوشند، عجیب است از این که جنبش فواحش خوانده میشوند دلخورند...
هر بار که سر و صدای سلیطهها بالا میگیرد این قاعده در جنبش فواحش و شورش هرزهها و بلوای بیناموس را به خاطر باید آورد: سکولار شرمنده همآن سکولار درنده است، که هنوز دندان نیشش در نیامده است...
صورتی و صورتی یواش و صورتی چرک را میشناختیم. جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس یک رنگ به ردیف مدادرنگی ما اضافه کرد: صورتی خلخالی...
درون مرزهای ایران ما یک ملتیم و دو امت؛ و امت احمد و امت ابلیس، نرم تا سخت، تا قیام قائم، با هم در جنگ است....
مذهبی صورتی همج رعاع است؛ اتباع کل ناعق، یمیلون مع کل ریح، لم یستضیئوا بنور العلم، و لم یلجئوا الی رکن وثیق، هم وضعیتی است که همواره آنها را در آن مییابیم...
جا کشیدن برای آشوب هماین است که اکنون از مذهبیهای صورتی میبینیم تا نوبت شهرآشوبی دگوریهای لجنی برسد...
سکولارهای شرمنده و سکولارهای درنده یک صف همبستهاند؛ ریشو|چادریهای مقوا دندان ندارند اما با زبانشان در حال دریدن تشرع و متشرعهایند...
سازمان بسیج کمابیش سازمان بسیج مستضعفین بوده است تا این که سازمان بسیج مؤمنین بشود...
غائلهی ژینا تمام شد؛ با همدستی مذهبیهای صورتی و دگوریهای لجنی اما جنبش فواحش و شورش هرزهها و بلوای بیناموس هنوز ادامه دارد؛ خط مشترک ریشو|چادریهای مقوا و لختی/قرتیهای شاخ...
آن که عملیات نسقکشی از شریعتمدارهای آمر به معروف و ناهی از منکر را در این روی هم ریختن هر از گاه مذهبیهای صورتی و دگوریهای لجنی در بستر رسانه نبیند کوررنگ است...
سواد رسانه منهای سواد رساله میشود هماین سواری دادن رایگان ریشو|چادریهای مقوا به فاسق و فاجر و کافر...
هنگامی که عرف شمال و جنوب شهر در یک آن دو تا است، وا سپردن حجاب به عرف و عرفیسازی آن معنای سادهی شانه خالی کردن از اقامهی شرعی آن را دارد؛ حتا اگر پیشران این عرفیسازی و رهاسازی حقوقدانهای دستاربند آکادمی ایرانی باشند...
خصوصیت ملموس مذهبیهای صورتی هماین دیاثت نسبت به شریعت است؛ بیغیرتی به حکم الله و حدود الله...
رویهی مذهبیهای صورتی وسطخوابی است؛ روی هم ریختن رایگان با دگوریهای لجنی...