eitaa logo
فاطیما
41 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.6هزار ویدیو
146 فایل
پل ارتباطی با ادمین @Z_ghorbani1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آل سعود ثابت کرد یقینا از آل یزیده... یزید آب رو روی اولاد حضرت علی بست، آل سعود آب رو روی اهل یمن با آلوده کردنش به مواد رادیواکتیو @fatima135135
🔰 اطلاع‌نگاشت | اُمیدِ تازه 🔺 مروری بر توفیقات دولت سیزدهم از نگاه رهبر انقلاب اسلامی؛ مطرح شده در دیدار ۸ شهریور ۱۴۰۱ 🏷 @fatima135135
🔴بن بست مذاکرات=انزوا غربگرایان در طول یک سال گذشته به انحاء مختلف به دولت مردمی فشار می آورند که هرچه زودتر توافق کنید تا هم مشکلات کشور حل شود و هم از انزوا خارج شویم ❇️چندنکته ✅با حمایت غربگراها و اصلاح‌طلبان دولت مدعی تدبیر و امید توافق را امضا کرد چه نتیجه ای جز خسارت برای مردم داشت ✅کدام مشکل مردم حل شد 🔺آب شُرب، ازدواج جوانان،اشتغال، مسکن،کدام سرمایه گذاری در ایران انجام شده با توجه به ادعای صف کشیدن سرمایه‌گذاران برای ورود به ایران ✅در یک کلام اوضاع اقتصادی بدتر، سفره مردم کوچکتر،دشمن جری تر ✅دولت مردمی بدون رفع تحریم، بدون امضای fatf، بدون احیای برجام وتوافق: 🔺کرونا مهار،کاهش مبتلایان و فوتی ها،افزایش فروش نفت،افزایش تجارت خارجی،احیای ارتباط با کشورهای همسایه،تعمیق روابط با روسیه و چین، آزادیِ بخشی از منابع بلوکه شده کشور در خارج ✅آیا دعوت از ایران در دولت مردمی برای حضور در رزمایش نظامی چین و روسیه دو کشور قدرتمند عضو شورای امنیت و دارای حق وتو،خرید پهپاد از ایران،تقاضای میانجیگری ایران در ارتباط با جنگ روسیه و اوکراین و حل مشکل غرب از سوی فرانسه،حضور و پذیرش عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای،حضور در ائتلاف بریکس و... اینها بمعنای در انزوا بودن ایران است؟! ☸پس نگاه ها وباورها کارساز،اعتماد به نفس و خودباوری موجب ارتقا،دشمن‌شناسی اقتدار،عدم اعتمادبه دشمن پیشرفت می آورد. "ایران اسلامی راقوی کنیم" ✍غلامرضایی @fatima135135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یکی از شاگردان ایشان می گوید: «‌مدّتی بود آقا در قنوت نماز‌ها تغییر رویه داده و به جای دعاهای مرسوم، دعای فرج حضرت ولی عصر(عج) «اللّهم کن لولیّک الحجة بن الحسن(ع) …» 🍃 را می خواندند. وقتی در فرصت مناسبی علت را از ایشان جویا شدیم، فرمودند: «‌حضرت پیغام دادند در قنوت به‌من دعا کنید.» 🌸 @fatima135135 🌦🌦🌦🌸🌦🌦
🇮🇷 🎥 نشست بصیرتی 🍃🌹🍃 🎙سخنران: دکتر یدالله جوانی - معاون محترم سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ✅ موضوع: جوانی جمعیت 🕤 زمان: شنبه ۱۲شهریورماه ساعت ۱۷:۱۵ ❌ لینک ورود به نشست 👇🏻 https://rubika.ir/kermanbidar
💢 خبر خوب؟ سانسور کنید! ♦️تامین آب ۲۶ شهر و ۱۶۰۰ روستا که باید سه ساله انجام می گرفت، ظرف ده ماه انجام شد. 🔹رسانه هایی که پارسال، مشکل آب مردم خوزستان را بهانه ای برای آشوب افکنی کرده بودند، آیا آن قدر شرافت حرفه ای دارند که حل این مشکل مهم را به عنوان خبر امیدوار کننده پوشش دهند؟ ♦️نه! امکان ندارد صدای آمریکا و بی بی سی و سعودی اینترنشنال و منوتو -و برخی شعبه های داخلی آنها- به اخبار مربوط به موفقیت ها و حل مشکلات، آن هم ضریب بدهند. @fatima135135
🌑تأملی در روز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ❌ بررسی منابع تاریخی و حدیثی شیعه و سنی تا پایان قرن هفتم، نشانگر این مطلب است که هیچ نویسنده ی شیعه یا سنی، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام را اوایل صفر یا در هفتم صفر یا حتی در اواسط این ماه ، نمی داند. ❌عموم مورخان و محدثان شیعه « 28 صفر » یا « آخر صفر » را نقل کرده اند (1) و مورخان اهل سنت نیز یکی از روزهای آغازین ماه ربیع را مطرح کرده اند. (2) یعقوبی نیز گرچه شیعه است اوایل ربیع را ذکر کرده است. (3) ❌ اگر بخواهیم بین روایات مورخان سنی با روایات علمای شیعه سازگاری برقرار کنیم باید بگوییم شهادت امام حسن علیه السلام تقریبا همزمان با سالروز شهادت رسول الله صلوات الله علیه و آله بوده است. (اواخر صفر یا اوایل ربیع با چند روز اختلاف (طبق قول اهل سنت). ❌بنابراین اصرار عده ای بر «هفتم صفر» مبتنی بر روایت یا مستند محکمی نیست زیرا نخستین کتابی که این روز را به عنوان روز شهادت حضرت(ع) ذکر کرده کتاب «الدروس الشرعیه» نوشته «شهید اول»(قرن 8) است(4) که گویا در نسخه خطی آن در هنگام استنساخ (رونویسی از روی نسخه خطی) اشتباه شده و عبارت «آخر صفر» به صورت «سابع صفر» ثبت شده است. پس از آن ، کفعمی نیز – قاعدتا در اثر اعتماد به نسخه کتاب «الدروس» - همین اشتباه را نقل کرده است(5). 📚پی نوشت ها: (1) حسن بن موسی نوبختی (متوفای 310هـ) فرق الشيعه ، ص24 و کلینی (متوفای 329هـ)، الكافي ، ج:1 ، ص:461 و شیخ مفید(متوفای 413هـ) ، مسارّ الشیعه ، ص47 و شیخ طوسی(متوفای 460هـ) ، مصباح المتهجد، ج2، ص: 790 و فتال نیشابوری (مقتول در سال 508هـ) ، روضة الواعظين و بصيرة المتعظين (چاپ قدیم)، ج1، ص: 168 و طبرسی(متوفای 548هـ) ، إعلام الورى بأعلام الهدى (چاپ قدیم)، ص: 206 و همو ، تاج المواليد، ص: 82 و ابن شهرآشوب(متوفای 588هـ) ، مناقب آل أبي طالب (ع)، ج4، ص: 29 و محمدتقی شوشتری(التستری – متوفای 1415ق)، رسالة في تواريخ النبي و الآل، ص: 33 (2) محمد بن سعد (متوفای 230هـ) ، الطبقات الكبرى، خامسة1، ص:354 و بلاذری(متوفای 279هـ) ، أنساب الأشراف، (چاپ زكار)، ج3، ص:299 و طبری،تاريخ الطبري (تحقیق محمد ابوالفضل ابراهیم - بیروت)، ج11، ص:514 و ابن عبدالبر(متوفای 463هـ) ، الاستيعاب، ج1، ص:389 (3) تاريخ اليعقوبى(متوفای 284هـ) ،ج2، ص:225 (4) شهید اول (متوفای 786هـ) ، الدروس الشرعية ، ج2 ، ص7 (5) كفعمي (متوفای 905هـ) ، جنة الأمان الواقية(مصباح الکفعمی) ، ص: 510 🇮🇷@fatima135135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا