ناگفتههایآبی»
زندگی من..
بخدا اگه فیلمنامه نویسی بلد بودم؛ میتونست یه فیلم خفن دربیاد 😂🤝
یه دختره تو احمداباد هست هر شب با موتور از جلوم رد میشه منم همیشه تشویقش میکنم امروز یهو گفتم منم بیام گفت آره رفتیم موتور سواری انقدر حال داد😂🎀