لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
سنگر هاتون رو ترک نکنید…
واقعا یه کلمه ادمو میتونه چقدر خوشحال کنه ؛امروز حالم خیلی بد بود حتی پیش دوستامم خوب نشدم!!
یهو واستاده بودیم با بچه ها تو خیابون یه دختره از بغلم رد شد زد رو شونم گفت خیلی خوشگلی تو 🌱
اصلا حالم جا اومد خیلی ذوق کردم..
ازش واقعا ممنونم 🫂🫀
ناگفتههایآبی»
واقعا یه کلمه ادمو میتونه چقدر خوشحال کنه ؛امروز حالم خیلی بد بود حتی پیش دوستامم خوب نشدم!! یهو واس
شاید بخاطر کار خودمه من وقتی از استایل یا قیافه یکی خوشم میاد حتی تو خیابون صرف نظر از پوشش سریع میرم بهش میگم
چ استایل باحالی چ خوشگلی شما
کارما جواب داد..
ناگفتههایآبی»
هعی میخواستم روش اهنگ بزارم دیدم هیچی صدای خود بارون نمیشه…