3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های کف خیابون 🥸🤝
همشون یکدونه ملخ ب عنوان حیون خونگی حمل میکردن 😂😑
آبی من تفلدت مبارک 🥹🤝
به کجای این عالم برمیخورد اگر حرف زدن هزینه داشت؟
سکهای میافتاد از جیب هر کسی که وعدهی توخالی میداد،خراشی مینشست روی پوست هر کسی که دروغ میگفت یا نمیدانم دستکم بر پیشانی هر یاوهگویی، یکهو علامتی گنده و قرمز،سبز میشد تا نشان دهد این آدم چقدر بدهکار حقیقت است.
ناگفتههایآبی»
زندگی من همیشه خدا..
اینجوریه که چند سال دوستیم ..
حس حقیقیمونو میگیم و طرف مقابل بجای ناراحتی درک میکنه..