eitaa logo
ناگفته‌های‌آبی»
450 دنبال‌کننده
142 عکس
38 ویدیو
0 فایل
آبی‌تر‌از‌انیم‌که‌بی‌رنگ‌بمیریم.. ________________ یه‌دهه‌هشتادی محتوا:بسته‌ب‌احوالات https://punz.ir/message/09LcOin سخنی؟🦦 روییدنِ آبی : ²¹ ' ² ' ¹⁴⁰⁵
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش انقدر فوبیا به ملخ نداشته باشم… یکی از پسرای فامیلمون ملخ گرفت میدونست من میترسم اورد سمتم که منو بترسونه هیچی من خودمو پرت کردم وسط چهار راه فقط خوب بود عزارائیل منو در اغوش نگرفت 🤣 بنده خدا خودشم اینجوری بود فاطمه بخدا ملخو انداختم اون ور بیا از وسط خیابون کنار الان میمیری..
این عکس خیلی غم داشت💔..
اره عزیزم خونه من دقیقا همونجاست که بوی تو باشه!..
وایب این روضه خونگی؛)..
ناگفته‌های‌آبی»
از همون اول بچه انقلابیه😃🤝.
هدایت شده از 𝘏𝘢𝘯𝘪𝘧𝘦
کاش بنده پسر بودم و این خانومی رو میگرفتم