کاش انقدر فوبیا به ملخ نداشته باشم…
یکی از پسرای فامیلمون ملخ گرفت میدونست من میترسم اورد سمتم که منو بترسونه هیچی من خودمو پرت کردم وسط چهار راه فقط خوب بود عزارائیل منو در اغوش نگرفت 🤣
بنده خدا خودشم اینجوری بود فاطمه بخدا ملخو انداختم اون ور بیا از وسط خیابون کنار الان میمیری..