هدایت شده از ناگفتههایآبی»
یکی از دندونام اصلا درد نمیکرد ولی عصب کشی میخواست رفتم دندونپزشکی
عصب کشی کرد الان بیشتر درد میکنه نمیتونم چیزی بخورم 😩!
ناگفتههایآبی»
دیشب با گروه اول 😂
با گروه دوم رفتیم حرم انقدر حالش خوب بود که ویدئو نگرفتیم🎀