eitaa logo
فکرت
9.7هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.2هزار ویدیو
151 فایل
💡 فکرت؛ روایتگر اندیشه، پیشرو در گفتمان 💡 در جست‌وجوی حقیقت، باید متفاوت اندیشید...💎 📚نگاهی عمیق به: فلسفه، سیاست و جامعه www.Fekrat.net 📮شبکه‌های اجتماعی: 💠 https://zil.ink/fekratnet 📩 ارتباط با سردبیر: @Fekrat_Admin1
مشاهده در ایتا
دانلود
📝 🔻از تا 🔸فضاسازی عمومی برای کرونا و انتظار تغییر تقریباً نتیجه محسوسی جز در بخش اداری در پی نداشت. 🔸سامانه ناکامل در ناتمام رها شد. نیز بگونه‌ای غیرقابل باور ناتوانی‌شان را در امر آموزش و پژوهش و و ارتباطات بین‌المللی به نمایش گذاشتند. و درمان تقریباً زمین‌گیر شد و تحول محسوسی در عرصه و اجتماعی دیده نشد. 🔸گویی در آن ایام ملتهب اجتماعی زمستان ۱۳۹۸، کرونا ویروس مرهمی بود بر درد جامعه ایرانی و پرده‌ای برای دولت تا با آن زشتی‌ها را بپوشاند و مطالبات عمومی و اجتماعی را به حاشیه ببرد. 🔸جدای از این دمیدن در اخبار و تشدید هراس عمومی و برجسته کردن تعارض‌های عمومی می‌توانست پرده‌ای باشد برحوادث سهمگین و هولناک و تلخی که تا مغز استخوان جامعه ایرانی را به درد آورده بود. 🔸از اعتراضات آبان تا و سقوط هواپیما و فوت بسیاری از هموطنان در تشییع جنازه سردار در کرمان و آخرالامر مشارکتی حداقلی در انتخابات، بسیار کمتر از آنچه تصور می‌شد. ✍️نویسنده: دکتر رضا ماحوزی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2019 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
🎙 🔻نقد روش و در 🔹دو نقدی که به‌صورت جدی می‌شود به اقتصاد شناختی موجود وارد کرد. 🔹یکی بحث معرفت‌شناسانه و فلسفی است و دومی، بحث روش‌شناختی و روشی است. 🔹البته توجه داشته باشید که آنچه در رابطه با روش بیان می‌کنیم، به‌نوعی به‌ همان معرفت‌شناسی باز می‌گردد. 🎤گفت و گو با: دکتر سید علی سبحانی ثابت 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2075 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
🎙 🔻نقد روش و در 🔹به لحاظ معرفتی اساتید و پژوهشگران اقتصاد شناختی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد. 🔹یک دسته بسیار هستند و علائمی که فیزیکی هستند و متافیزیکی نیستند را روی مغز و تصمیمات به‌عنوان عامل مؤثر می‌شناسند. 🔹 دسته‌ای دیگر هستند که وارد فضای اقتصاد شناختی شدند. یکی از افراد شاخص دسته‌ی دوم «دنیل کانمن/ کهنمن» است. 🔹« کانمن» و هم‌اندیشان او آغازگر نگاه نسبی‌گرایی در اقتصاد بودند. 🔹در تاریخ اقتصاد شناختی، نحله‎‌ای داشتیم که به لحاظ معرفت‌شناسی بودند و به نوعی معتقدند که واقعیتی وجود دارد و دنبال کشف آن واقعیت بودند و معتقدند این است و جز این نیست. و همه در این فضا بودند. 🔹اما در بازه تاریخی خاص، نگاه نسبی‌گرایی که برگرفته از ساختار بود، روی کلاسیک‌ها و نئوکلاسیک‌ها جدی‌تر شد. 🎤گفت و گو با: دکتر سید علی سبحانی ثابت 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2075 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻هدف اصلی به رساندن یا 🔹آقای سیدکمال حیدری یک نوع دیدگاه و عمل گرایانه در باب داوری ادیان و مذاهب و ایدئولوژی‌ها دارد. 🔹دیدگاه پراگماتیستی دین را به عنوان یک ابزار تلقی می‌کند، که اگر توانست واکسن کرونا را کشف کند، صادق و الا کاذب است . 🔹به جای آن باید از ابزار دیگری که همان بی اعتقادی، ، و است، استفاده نمود. ✍️نویسنده: دکتر محمد محمدرضایی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2082 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻هدف اصلی به رساندن یا 🔹مشکل آن است که فرق بین دین حقیقی و دین واره ها و ادیان کاذب نمی‌گذارد، زیرا که به حقانیت آنها بی توجه و تأکید آن، بیشتر بر نتایج عملی آنها است. 🔹این تفکر درست مانند کسانی است که با دیدن زرق و برق دنیای غرب و نظم ظاهری آنها حکم به صحت و استعماری و منفعت طلبانه آن می‌دهند. 🔹همان ایدئولوژی که بر اساس ظلم و غارت اموال کشورهای تحت ستم بنا شده است که بعضاً برخی از متفکران آن سامان، به آن اعتراف کرده اند. 🔹در ضمن مزیت و رسالت اولیه دین اسلام، کشف قوانین علمی نیست، بلکه خطاب دین، به تعبیر من علوی و متعالی انسان است نه من سفلی. 🔹هرچند که دین توصیه به کشف روابط عناصر جهان خلقت و تأمل و تفکر درباره آنها و همه هستی کرده است تا از طریق آنها به خدا و دستورات سعادت آفرین او متوجه شویم و بدانیم تنها او حق است. ✍️نویسنده: دکتر محمد محمدرضایی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2082 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝، پروژه‌ای ناقص و است 🔸 رابطه بین مدرنیته و تنهایی اهمیت دارد. 🔸مدرنیته یک روح دارد و این روح تبلورهای مختلف دارد. هر چند مدرنیته همه چیز را بی‌روح کرده است. 🔸معماری مدرن، است. ، ، و … همه تبلور این روح هستند. ✍️نویسنده: دکتر امیرعباس علیزمانی، 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2087 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻مدرنیته، پروژه‌ای ناقص و غیرانسانی است 🔸یک معطوف به ارزش داریم و یک عقلانیت مبتنی بر هدف. 🔸عقلانیت معطوف به ارزش یعنی انسان برای یک ارزشی تلاش می‌کند و می‌جنگد. حالا این ارزش می‌تواند متفاوت باشد. 🔸 می‌گوید دوران مدرن پایان این دوره و آغاز دوره دیگری است که عقلانیت در آن مبتنی بر هدف است. 🔸در این عقلانیت، عقل ابزارهای مختلف را به کار می‌گیرد تا به آن هدف برسد. 🔸ممکن است کسی بگوید در عقلانیت معطوف به ارزش هم افراد ابزارهای عقلانی متعددی را به کار می‌بردند تا به ارزش‌ها برسند. فرق این است که در اینجا مورد توجه است و عقل در خدمت این غایت است. 🔸 هر چه هست محاسبه سود و زیان است و ارزش‌ها جایی ندارند. عقلانیت پشت کاملاً ابزاری است و غایت آن کاملاً دنیوی و افزایش سود و سرمایه است. یک وقت شما کار اقتصادی را ارزش تلقی می‌کنید. 🔸«الْکادُّ عَلَی عِیالِهِ کالْمُجَاهِدِ فِی سَبِیلِ اللَّه». در عقلانیت مدرن غایت نهایی افزایش سود و درآمد و رفاه جسمانی است. 🔸این عقلانیت محاسبه‌گر و تهی از ارزش که هیچ سودایی غیر از رسیدن به سود ندارد در معماری به صورت انبوه‌سازی و کم کردن هزینه‌ها و سرعت در ساخت خودش را نشان می‌دهد. 🔸 روح مدرنیته را در پول توضیح می‌دهد. ✍️نویسنده: دکتر امیرعباس علیزمانی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2087 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
👇📝 🔻ترویج توجیه‌گر 🔹تنوع مکاتب فلسفی‌ـ اجتماعی پس از مدرنیته تأثیر زیادی در انسان غربی و مقلدان شرقی او داشته است. 🔹در مکاتب مدرن، ، و در کنارش و تا حد کمتری نیز مکاتب پست مدرن، تأثیرات مهمی بر پیروان خود داشته‌اند. 🔹وجه مشترک مکاتب عمده، پذیرش اصولی چون ، ، و و تک‌ساختی و مادی و علم ساینتیستی است. ✍️نویسنده: دکتر محمد حسین فرج‌نژاد 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/462 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻ترویج توجیه‌گر 🔹تنوع سازمان‌های فکرساز و هنرپرور و شخصیت‌پرداز و شبکه‌های و و که تابع دولت‌های بزرگ و تمدن‌ساز بین‌المللی و فراتر از آن تابعِ جریانات ثروت و قدرت جهانی هستند . 🔹 از طریق سازمان‌های فرهنگی خود، در کشورهای دیگر تأثیرگذار بوده‌اند، کما این‌که سازمان فرهنگی‌ـ امنیتی انگلیس، در پیدایش سینمای بالیوود و ایران نقش اساسی ایفا کرده است. 🔹سعید مستغاثی این امر را در کتاب «حکایت سینماتوگراف» به خوبی به تصویر کشیده است. 🔹همچنین کتاب «» نیز به خوبی وابستگی بسیاری از امور علم ارتباطات و رسانه و شبکه‌های ژورنالیسم علمی ارتباطات و رسانه به سرویس‌های امنیتی و را بازگویی کرده است. ✍️نویسنده: دکتر محمد حسین فرج‌نژاد 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/462 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻 ها پیوندهای 🔹حرم باعث تشکیل نهادهای مختلفی ذیل خود بوده است که آنها نیز در مختلف در تاریخ اثرگذار بوده‌اند. 🔹یکی از نهادهایی که ذیل حرم در تاریخ تشیع تشکیل شده است، است. 🔹این مدارس علمیه به‌عنوان جایگاهی برای و همچنین اقدام علیه سلاطین جبار بوده‌اند. ✍️نویسنده: دکتر محمدهادی همایون 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2093 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻 پیوندهای 🔹این ایده که حرم را به‌عنوان یک ببینیم به‌نظرم می‌تواند امکان‌های جدیدی را در تحلیل و به‌ویژه سیاستگذاری پیش‌روی ما قرار دهد. 🔹اما اگر این امر به این معنا باشد که ما حرم را فقط و فقط به‌عنوان یک نهاد اجتماعی ببینیم و فارغ از حقیقتی که در حرم وجود دارد، صرفا کارکرد اجتماعی آن را مورد اشاره قرار دهیم و بر این اساس برایش برنامه‌ریزی داشته باشیم، فکر می‌کنم [در این صورت] بعدا یک‌سری نواقص در این نوع تحلیل ایجاد خواهد شد. 🔹پدیده‌ای به‌نام ، حقیقتی دارد که آن حقیقت به محضر امام رسیدن، ‌امام را شفیع قرار دادن و به امام پیوستن و یکی شدن با امام است. 🔹وقتی روی این زیارت، یک ساختار و ساختمان و سازمان بنا می‌شود و یک محیط جغرافیایی از این منسکی که وجود دارد حمایت می‌کند، در‌واقع جنبه‌های اجتماعی را برای ما تامین می‌کند وگرنه هر کسی می‌تواند زیارت را در گوشه خانه خود هم انجام دهد. 🔹اما وقتی ما حرمی داریم که مراقد شریف ائمه معصومین و اولیای الهی است، جایی را به‌لحاظ ساختار و سازه‌های تمدنی تعبیه کرده‌ایم که انسان‌ها بتوانند دور هم جمع شوند. ✍️نویسنده: دکتر محمدهادی همایون 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2093 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻جریان شناسی دو قوم (شماره ۱) 🔸مردم و حتی به طور کامل نسب و شخصیت (ع) را می شناختند اما اینکه می گوییم امام زمانشان را نمی شناختند. 🔸به دو جهت است: اول اینکه امام و به طور کلی دین را صرفا معطوف به امور معنوی و درونی توصیف کرده. 🔸دوم اینکه آنها هیچگاه فلسفه ی وجودی امام را درنیافتند. ✍️نویسنده: سید محمد مهدی شرف الدین 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/?p=2090 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻جریان شناسی دو قوم منتظر (شماره ۱) 🔸برخلاف ما هیچکدام حتی آشنایی اجمالی با امام زمان خود نداشته و اصل و نسب او را نمی دانیم. 🔸ما او را هیچگاه از نزدیک حس نکرده و از هویت زن و فرزندش خبر نداریم. که برای او نقل شده همچون معمایی لاینحل در ذهن تمام ما جولان می دهد و هیچگاه پاسخ روشنی برای آنها پیدا نکرده ایم. 🔸اینها همه نشان می دهد که برخلاف کوفیان، ما حتی آشنایی ابتدایی نسبت به امام زمان خود نداریم. 🔸ثانیا امام زمان در نظر ما مربوط به مراسم و آخرت و است. ما هیچگاه در چینش خود به امام زمان رجوع نمی کنیم. هیچگاه برای تعامل با و دیگر مقوله های اجتماعی، نظر امام را طلب نمی کنیم. هیچگاه برای انتخاب پوشش خود و یا انتخاب نام فرزندانمان به سراغ امام نمی رویم. 🔸اینها همه نشان می دهد که ما نیز همچون کوفیان امام را صرفا امام آن دنیایی تصور کرده و در امور روزمره ی دنیایی ایشان را وارد نمی کنیم. 🔸توجیهمان هم این است که شان ایشان بالاتر از این امور پیش پا افتاده است در حالی که خود ائمه از ما خواسته اند تا حتی امور جزئی زندگی خود مثل نحوه ی غذا خوردن را نیز با آنها در میان گذاشته و کسب اجازه کنیم. ✍️نویسنده: سید محمد مهدی شرف الدین 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/?p=2090 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻با نمی‌توان با مبارزه کرد 🔹در هر جامعه‌ای به و و و حکومتی نمادی از تلقی می‌‌شود. 🔹«تصرف باطل در اموال مردم» را از دیگر مصادیق فساد که بارها مورد نهی خداوند قرار گرفته است، عنوان کرد . 🔹شاید بتوان گفت از مصادیق تصرف باطل در اموال مردم در زمان حاضر ، ، امتیاز ناشی از و سوء‌استفاده شخصی از قدرت باشد. ✍️نویسنده: آیت‌الله عباس کعبی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2097 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻با نمی‌توان با کرد 🔹 و ، ، ، و بزرگان دین را ذات نظام پادشاهی و عدم تدبر و تامل عنوان کرد. 🔹وی و ، ، همراه با شفافیت، ترویج ، برخورد با فساد با و ، تدریجی و نظام‌مند بودن مبارزه با فساد، عدم ‌القای ، عدم‌مماشات با مفسدان و تداوم در مبارزه با فساد را از لوازم مبارزه صحیح با فساد برشمرد و گفت: خداوند متعال برای انبیای الهی، ائمه و بزرگان دین شرط طهارت را قرار داده که بالاترین مرحله آن عصمت است. 🔹نازل منزله‌ نیز و است که باید در کارگزاران نظام اسلامی متناسب با مقام و جایگاه‌شان وجود داشته باشد. به فرمایش مقام معظم رهبری «با دستمال کثیف نمی‌‌شود شیشه را تمیز کرد. ا 🔹گر انسان بخواهد با فساد مبارزه کند، باید در درجه‌ اول مراقب باشد که فساد دامن خودش را نگیرد. دست پاک، دامن پاک، زبان پاک و چشم پاک خواهد توانست همه چیز را پاک کند.» ✍️نویسنده: آیت‌الله عباس کعبی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2097 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻جدایی یک از 🔹وصف موقعیت ۳۲ می‌تواند نمایانگر یک سوژه آوانگارد در فضایی لازمان و لامکان باشد. 🔹به شکلی که پس از ۲۰ و آغاز سلطنت دوم، به خاطر فقدان قدرت مرکزی مؤثر، فضای نسبتا آزادی را در عرصه سیاست تجربه می‌کرد. 🔹با بازگشت نهاد سلطنت بر مرکز ثقل قدرت و تثبیت جایگاه جوان روبه‌رو شد. ✍️نویسنده: صادق فرامرزی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2105 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻جدایی یک از 🔹واقعیت این بود که در یک جامعه که فرآیند نهادسازی در آن هنوز به بلوغ نرسیده بود، عمده مردم حتی سواد خواندن و نوشتن نداشتند. 🔹گفتمان اصیلی شکل نگرفته بود و هویت قومی در بسیاری از مناطق بر دلبستگی‌های ملی چیره بود، به یکباره نهضتی برای ملی کردن صنعت نفت شکل گرفته بود و با پشتیبانی حداکثری مردم باعث یک شکست حیثیتی برای کشور بیگانه (انگلیس) شده بود. 🔹پس از آن در سایه مطالبه نخست‌وزیر برای به دست گرفتن ابزار رهبری ارتش و امتناع پادشاه، با تظاهرات عمومی ۳۰ تیر این هدف نیز محقق شده بود و درست در لحظه‌ای که خیلی‌ها اساسا بازگشت داخلی و خارجی را به وهمی بعید توصیف می‌کردند. 🔹خیابان‌های عرصه میدان‌داری جمعیتی قلیل از جمعیتی بدوی و اوباش‌صفت شد و بدون هیچ مقاومتی به شکست تمام نهضت منتهی شد. 🔹سقوط این عمارت به اندازه باشکوه بودنش برای مدفونان زیر آن نیز سنگین بود و برداشتن این بار براحتی قابل تحقق نبود. ✍️نویسنده: صادق فرامرزی 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2105 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
🎙 🔻نقد روش و در شناختی (بخش سوم) 🔸مردم عادی خودشان اقتصاد را تحلیل نمی‌کنند، یک‌سری آدم‌ها هستند که به تحلیل می‌دهند. 🔸در واقع کسانی هستند که به آن‌ها اطمینان دارند یا حرف‌های این فرد را می‌پسندند. 🔸 این فرد است که برای ما چارچوب اطلاعاتی ایجاد می‌کند و یک‌سری قواعد را می‌چیند. 🎤گفت وگو با: سیدعلی سبحانی ثابت 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/?p=2109 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
🎙 🔻نقد روش و در (بخش سوم) 🔸شاید نظریه مقداری پول را یک فرد عادی بلد نباشد، اما من به‌عنوان کسی که اقتصاد خواندم به او می‌گویم هرجا پول زیاد شود، تورم زیاد می‌شود. 🔸 بعد می‌گویم عرضه پول اینطور است که مثلاً دولت مسکن‌مهر بسازد. بعد از این، هر اتفاقی بیفتد، کسی که از من این تحلیل را فرا گرفته پای همین ماجرا می‌نویسد. 🔸در صورتی که همان که بیان شد ساختارش فرق دارد و اصلاً با نظریه مقداری هم‌خوانی ندارد؛ ولی قاعده ذهنی فرد ایجاد شده که هروقت تزریق در جامعه زیاد شد، تورم بالا می‌رود و واکنش مناسب در این شرایط تقاضا است. 🔸یعنی به واسطه اینکه افزایش قیمت‌ها را در آینده انتظار دارد، برای اینکه دارایی‌های خود را مدیریت کند، مثلاً طلا و دلار می‌خرد تا ارزش پولش بیش‌تر شود. این قاعده‌ها در جامعه چیده می‌شود. 🔸پس دفعه بعدی که من به‌عنوان بخواهم کار کنم، نیاز نیست همه این‌ها را توضیح بدهم؛ در عوض یک نشانه می‌فرستم؛ می‌گویم دیدید دارد پول عرضه می‌شود و افزایش داریم؟ 🔸 در اینجا قاعده ذهنی که پیش آمده خودش عمل می‌کند. یا مثلاً به همه گفتیم و یاد دادیم که وقتی دلار گران می‌شود باید همه‌چیز گران شود؛ در صورتی که یک‌سری از قیمت‌ها که بی‌ربط به هستند افزایش پیدا می‌کند. 🔸به خاطر اینکه این قاعده ذهنی پیش آمده که با گران‌شدن دلار، همه‌چیز باید گران شود. 🎤گفت وگو با: سیدعلی سبحانی ثابت 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/?p=2109 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
📝 🔻جریان شناسی دو قوم (شماره۲) 🔹هم مردم و هم تمام انسان‌های دیگر طالب آن هستند که در زمین اجرا شده و بر مَسند رهبری قرار بگیرد. 🔹 اما گاهی مانعی بزرگ در مسیر این عدالت خواهی پیدا می‌شود و آن حُب دنیا و متعلقات آن است. 🔹مردم کوفه آنقدر جان خود را شیرین می‌پنداشتند که هیچگاه حاضر نبودند تا برای اجرای عدالت آن را به خطر بیندازند. ✍️نویسنده: سید محمد مهدی شرف الدین 🔻ادامه مطلب در لینک زیر: 🌐http://fekrat.net/2102 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هدف اصلی دین، به کمال رساندن فضائل اخلاقی یا کشف واکسن کرونا 🎧فیلم شبهات آقای سید کمال حیدری درباره چالشهای پیش روی دین ومدرنیته در مواجهه با کرونا 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
فکرت
♦️هدف اصلی دین، به کمال رساندن فضائل اخلاقی یا کشف واکسن کرونا 🎧فیلم شبهات آقای سید کمال حیدری دربا
هدف اصلی دین به کمال رساندن فضائل اخلاقی است، نه کشف واکسن کرونا.pdf
184K
🔰 پاسخ دکتر محمد محمد رضایی ؛ استاد تمام فلسفه دین دانشگاه تهران به شبهات مطرح شده از سوی سید کمال حیدری 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net
سید کمال حیدری و شبهات دین ومدرنیته.mp3
22.35M
♦️آقای سیدکمال حیدری در 1399/4/27 شبهاتی در باب چالش‌های پیش روی دین و مدرنیته د رمواجه با کرونا مطرح نموده و در فضای مجازی منتشر ساخت. 🔶این کلیپ هفت دقیقه‌ای بازتاب‌های مختلفی از سوی جامعه دینی و علمی به همراه داشت. 🔶بعد از به راه افتادن موج رسانه‌ای در پاسخ‌گویی به شبهات مطرح شده از سوی آقای حیدری، ایشان جوابیه و توجیه خود نسبت به این کلیپ را در قالب یک فایل صوتی در تاریخ 10 مرداد، در کانال خود منتشر ساخت. 🔶از آنجایی که رسالت سایت فکرت نشر بی‌طرفانه افکار اندیشه‌ای بوده، جوابیه ایشان هم در اختیار مخاطبان عزیز قرار می گیرد. 📌کانال فکرت: 🆔 @fekrat_net
📍 ♦️ مطالب در هفته‌ای که گذشت: ✅👈ترویج توجیه‌گر 🌐http://fekrat.net/462 ✅👈نقد روش و در 🌐http://fekrat.net/2075 ✅👈تحقق در «تقویت مسئولانه» 🌐http://fekrat.net/2054 ✅👈، شفای و آزمون مضاعف 🌐http://fekrat.net/2058 ✅👈تبارشناسی فکری‌ حجت الاسلام سیدعباس موسویان 🌐http://fekrat.net/2044 📌کانال فکرت: 🆔 @fekrat_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 🔻عاشورا تجلی حقیقت و نورانیت 💠 شهید مرتضی مطهری 📌آدرس کانال؛ 🆔@fekrat_net