eitaa logo
یک فنجان شعر
8.2هزار دنبال‌کننده
324 عکس
368 ویدیو
1 فایل
نثر وشعرهای زیبا که حال دلتونو خوب میکنه اکثر نثرها را خودم می نویسم.... کپی لطفا نه ناشناس https://punz.ir/message/04YEpTt ارتباط باادمین: @mohamadeian برای رشدبیشترشما👇 تبلیغات https://eitaa.com/cafetb
مشاهده در ایتا
دانلود
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امان از نگاهت... سلام صبحتون پرعشق...❤️ @fenjan
تا به کِی باشی و من پِی به حضورت نبرم؟ آرزوی منی ای کاش به گورت نبرم. . @fenjan
در هوای وصل جانان بی سخن جان می دهم آنچه مشکل می ستانم از کف آسان می دهم.. . @fenjan
و فکر کن چه تنهاست ... اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بی‌کران باشد...!
گفتم بدوَم تا تو همه فاصله ها را تا زودتر از واقعه گویم گله ها را چون آینه پیشِ تو نشستم که ببینی در من اثرِ سخت ترین زلزله ها را پر نقش‌تر از فرشِ دلم بافته‌ای نیست از بس که گِره زد به گِره حوصله ها را ما تلخی نه گفتن‌مان را که چشیدیم وقت است بنوشیم ازین پس بله ها را یک بار هم ای عشقِ من از عقل مَیندیش بگذار که دل حل بکند مسأله ها را @fenjan
به کام خویش هرگز در فضایی بال نگشودم چو مرغِ دیده دایم در قفس پرواز می‌کردم @fenjan
هوای زمین آلوده شده؛ نظرت چیست به مریخ سفر کنیم...؟ من مشتری تو باشم! تو ماه من... @fenjan
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خنکی اونجا رو با تمام وجودم حس کردم شما چی...؟ @fenjan
شبیه مرد عاشق پیشه‌ای بودم که از شهرش به دنبال طبابت رفت ، امـا شـهـریـار آمد @fenjan
این وطن چیست که فکرش نرود از سر ما ، کاش دردش بخورد فرق سر دشمن ما . @fenjan
یه موقع هایی بدجوری آدم دلش میگیره...هر کاری هم میکنی که تسکین پیدا کنی نمیشه...گاهی آدم از دنیا خیلی خسته میشه...انگار دلش خونه ی اصلی شو میخواد...(همون که آدم آورد در این دیرِ غریب آبادم..).من این طور مواقع میگم دلم میخواد برم پیشِ خدا... گاهی فکر میکنم خدا چه صبر زیبایی داره چرا که میلیاردها میلیارد انسان روزانه هزاران بار سرش غُر می‌زنند وگلایه می کنند...🍂🍂 راستش فکر می کردم دنیای دیگری رفتم یه دلِ سیر با پدرمان " حضرت آدم" دعوا کنم ..شماچی..؟همچین تصمیمی دارید...؟ ولی وقتی خوب فکر میکنم به حضرت آدم هم حق میدم...مگه میشه از عشق گذشت ..اونم به موجودی🌸 که بواسطه آفرینش آن خدایم فتبارک الله احسن الخالقین گشته.. پس حضرت آدم هم در یک لحظه مجنون گشته اونم به ساحره ای...فرشته ای ...مَلِکی...حوری وَشی...به نام "زن" الهه ی زیبایی واحترام وتعظیم...همان که در کنارش بارها وبارها جنت الاعلی را تجربه خواهی کرد...❤️ به بهانه روز دختر ...تقدیم به دختران دیروز وبانوان امروز... وخانمهای پر احساسِ کانالمون...🌱🌱