نیامدی و دو تا چای سرد باقی ماند
چه بوسههای نجیبی که از دهان افتاد
#مینا_شیرخان
@fenjan
خواستم شعری بگویم
که تو در آن باشی...
یادم آمد ...
که تو خود معنی
اشعار منی...
از بس همهجا انجمنِ کوران بود
ما سُرمه شدیم و چشمِ کَس باز نشد
#بیدل_دهلوی
@fenjan
مادرم طعنه زنان گفت: «دلت اینجا نیست»
طبق معمول نگفتم که حواسم به تو بود!
#امیررضا_بهمنی
@fenjan
مویت بلوند غربی، چشمت سیاه شرقی
تصویر دلنوازیست از روم تا بخارا...
#مهدی_ذوالقدر
@fenjan
دستهایت را چون خاطرهای سوزان
در دستان عاشق من بگذار
و لبانت را چون حسی گرم از هستی
به نوازش های لبهای عاشق من بسپار ❤️
باد ما را با خود خواهد برد ...!
#فروغ_فرخزاد
@fenjan
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصر دلپذیر بهاریتون ناب...
مطمئنم مثل من چندبار خواهیددید...
تقديم به دلهای بیقرارتون❤️
سيمين بهبهانی یه جملهای داره که خوندنش تلنگره، :
مبادا زندگی را دست نخورده برایِ مرگ بگذاری!
@fenjan
غزلی نوشته مجنون،برسد به دست لیلی
نَفَسم بگو کجایی که ستاره ی سهیلی؟!
دو سه خط گلایه دارم، که به عرض میرسانم:
من و میل این چنینی!!!تو چرا بدون میلی؟!
همه شب به انتظارت، غزلی سروده ام تا
تو یِ بی وفا بدانی ،که دلم گرفته ! خیلی
تو که پیش من نباشی ،همه ی دار و ندارم...
قلمی...دفتر شعری، دو سه واژه ی طُفیلی
تو نماز نیمه شبها...تو نیایشی...نه شعری!
تو شبیهِ یک دعایی،که مقدسی ! کُمیلی
من و پای لنگ شعرم،توووو بگو چگونه روزی...
برسد به گَرد پایت؟ که قطار روی ریلی
نکند خبر نداری؟نَفَسم بیا که کار از...
غزل و گریه و هق هق،به خدا گذشته! خیلی.
#محمدرضا_نظری
@fenjan