eitaa logo
یک فنجان شعر
8.2هزار دنبال‌کننده
326 عکس
372 ویدیو
1 فایل
نثر وشعرهای زیبا که حال دلتونو خوب میکنه اکثر نثرها را خودم می نویسم.... کپی لطفا نه ناشناس https://punz.ir/message/04YEpTt ارتباط باادمین: @mohamadeian برای رشدبیشترشما👇 تبلیغات https://eitaa.com/cafetb
مشاهده در ایتا
دانلود
‌دستهایت را چون خاطره‌ای سوزان در دستان عاشق من بگذار و لبانت را چون حسی گرم از هستی به نوازش های لب‌های عاشق من بسپار ❤️ باد ما را با خود خواهد برد ...! @fenjan
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصر دلپذیر بهاریتون ناب... مطمئنم مثل من چندبار خواهیددید... تقديم به دل‌های بیقرارتون❤️
سيمين بهبهانی یه جمله‌ای داره که خوندنش تلنگره، : مبادا زندگی را دست نخورده برایِ مرگ بگذاری! @fenjan
غزلی نوشته مجنون،برسد به دست لیلی نَفَسم بگو کجایی که  ستاره ی سهیلی؟! دو سه خط گلایه دارم، که به عرض میرسانم: من و میل این چنینی!!!تو   چرا بدون میلی؟! همه شب به انتظارت،  غزلی سروده ام تا تو یِ بی وفا بدانی ،که دلم گرفته ! خیلی تو که پیش من نباشی ،همه ی دار و ندارم... قلمی...دفتر شعری، دو سه واژه ی طُفیلی تو نماز نیمه شبها...تو نیایشی...نه شعری! تو شبیهِ یک    دعایی،که مقدسی   ! کُمیلی من و پای لنگ شعرم،توووو بگو چگونه روزی... برسد به    گَرد پایت؟ که قطار روی ریلی نکند    خبر نداری؟نَفَسم     بیا که کار از... غزل و گریه و هق هق،به خدا گذشته! خیلی. @fenjan
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهرها پرشده از قاصدکم.. ای همه بود ونبود ونَفَسم.. دوخته ام چشم به راحت... جانم! دلم من گشته سرای و وطنت منِ شیدا پیِ رویت گشتم دل وجانم شده محوِ قدمت.. نفسی تازه که آید همه اوست خودِ من نیستم و هستی وجانم همه اوست @fenjan
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قلبتون رو ندین دستِ ڪسی ڪه دوستش دارین بدین دستِ ڪسی ڪه دوستتون داره اون بهتر ازش مراقبت میڪنه ... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@fenjan
به شوق دیدن رویت به خواب میروم ... به خواب من گذری کن که سخت دلتنگم ! 🌙⭐️🌙⭐️
باز كن پنجره را ... من تو را خواهم برد به سر رود خروشان حیات ، آب این رود به سر چشمه نمی گردد باز؛ بهتر آنست كه غفلت نكنیم از آغاز . باز كن پنجره را، صبح دمید ... ! @fenjan
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقديم به شما که اکنون همراهید...
گفتی هو البصیر که هی خود خوری کنم یعنی خدا ندید که بر ما چه ها گذشت؟ @fenjan
عقل و دل روزے زهم دلخور شدند هر دو از احساس  نفرت  پر شدند دل  بہ  چشمان  ڪسے وابستہ بود عقل از  این  بچہ  بازے  خستہ بود حرف حق با عقل بود  اما  چہ سود پیش   دل   حقانیت    مطرح   نبود دل  بہ  فڪر  چشم مشڪے فام بود عقل   آگاہ   از   خیال   خام   بود عقل  با  او  منطقے   رفتار  ڪرد هر چہ  دل اسرار عقل انڪار ڪرد ڪِش مَڪِش مابین شان  شد  بیشتر اختلافے    بیشتر   از    پیش    تر عاقبت  عقل  از  سر  عاشق  پرید بعد از آن چشمان  مشڪے را  ندید تا بہ  خود  آمد   بیابان  گرد   بود خندہ  بر  لب  از  غم این  درد بود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@fenjan
.... هشت جنت به تو عاشق ، تو چه زیبا رویی هفت دوزخ ز تو لرزان ، تو چه آتشکده‌ای @fenjan