eitaa logo
یک فنجان شعر
8.2هزار دنبال‌کننده
328 عکس
375 ویدیو
1 فایل
نثر وشعرهای زیبا که حال دلتونو خوب میکنه اکثر نثرها را خودم می نویسم.... کپی لطفا نه ناشناس https://punz.ir/message/04YEpTt ارتباط باادمین: @mohamadeian برای رشدبیشترشما👇 تبلیغات https://eitaa.com/cafetb
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواد تمام صدامو رها کنم تا بیکرانها....ولی صد حیف شبه و همه خوابند....ولی تو❤️ صدایم را در سکوت بشنو... @fenjan
.... نکند خواب بمانی نشود صبح امروز شمس تابان بدرآ صبح تو را منتظر است
چشمی به رهت دوخته‌ام باز که شاید باز آیـی و بِرْهانیـم از چشم به راهـی @fenjan
در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا ز پس صبر، تو را او به سر صدر نشاند @fenjan
هر شاهـدی که در نظر آمـد به دلبری در دل نیافت راه که آنجا مکان توست @fenjan
🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼 به بهانه روز معلم... همه شنیده ایم واینطور می گویند که بهشت زیر پای مادران است.... اگر من قدرت واجازه اش را داشتم می گفتم بعد از مادران بهشت زیر پای معلمان باشد... وقتی در هیاهوی زنگهای تفریح، در سکوت کلاسهای درس...درنظم صفوف نماز جماعت، در سالن‌های ورزشی مدرسه، ریزبینانه وبانگرانی در عمق وجود تک تک دانش آموزان دقیق می شودتا: بر ناآرامی های ذهن بچه ای...برغمهای پنهانِ کودکِ بی پناهی...برحرفهای ناگفته ی دانش آموزی واقف شود...تا مرهمی بر زخم‌های بهبود نیافته طفلی شود تا غصه ای از انسانی برطرف نماید... تا دست یاریگری باشد پس او چه می‌تواند باشد جز فرشته...؟🕊🕊 باید معلم باشی تا بفهمی غم غیبتهای متوالی دانش آموزی یعنی چه...؟باید معلم باشی تا بدانی بیداری تا سحر ازغصه ی طفلی بی پناه که در خانواده ای سراسر مشکل به سر می برد یعنی چه...؟ باید معلم باشی تا بفهمی دلِ خون یعنی چه...؟🦋 به نظرتون معلمان دبستان شجره ی طیبه میناب..چه کشیدند..؟.وقتی در حضور وغیابشان در پاسخ فقط سکوتی غمبار شنیدند ....ونبود دانش آموزانشان را تا عمق وجود درک کردند...وقتی در پاسخشان شنیدند آقا یا خانم اجازه..؟؟؟..شهید...پیشِ خدا...پرواز تا ملکوت...خانم اجازه در میهمانی رهبر شهیدمان است...🌷 باید معلم باشی تا بفهمی...درس دادن در شرایط بحران...در ضعف اینترنت...در مشکلاتِ شاد...یعنی چه...؟باید معلم باشی تا بدانی شبانه روزی گوشی در دست داشتن برای انتقال مفاهیم...تولید محتوا...گفتن نکته های لازم...و رساندن دانش آموزی تا نور..تا اوج..تاخدا یعنی چه...؟🕊 پس با من موافقید حتما که بخواهیم ازخدا که بهشت را بعد از مادران زیر پای معلمان قرار دهد؟🌱🌱 معلمین سر زمینم روزتان مبارک...🌺🌺🌺
مرا از دور میدیدی، خودت را جمع می کردی بیا یک بار دیگر هم شبیه آن ((اوایل ها))... و من معنی بعضی شعرها را دیر میفهمم که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها .... @fenjan
بیتـی که یـاد و نـام تو در آن نوشـتــه شــد یک بیت ساده نیست که بیت‌المقدس است @fenjan
به جای دیدن روی تو، در خود خیره‌ایم ای عشق اگر آه تو در آییـنه پیدا نیسـت، عیب از ماسـت @fenjan
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هیچگاه پایانِ احساسِ مرا باور نکن...هیچگاه...هیچگاه...😭
درِ دل قفل زدم تا که کسی، تو ..نرود ناگهان آمدی و شاه کلید انداختی @fenjan