- و اما یادت نرود عزیزم ؛
من همیشه شانهام را
برای تکیه کردن تو ،
آغوشم را برای غم ها و
خستگی هایت،
و چشم هایم را برای :
خواندن حرف های ناگفته ی
نگاهت کنار میگذارم ...
یادت نرود ؛
هرموقع به دنبال جایی.!
برای گریختن بودی، به من بازگرد...
@fenjan
رفتی شده نادیدن رخسار تو ماتم
اینطالعِ من بیتو شده مثلِ جهنّم
حوای خیالم شدهای ؛ جانبفدایت
با شعلهی مهرت شدهام حضرتِ آدم
با اینکه کویرم تو خود ابر بهاری
احیا شوَم از بارش پربار تو نمنم
از غنچهی لبهای تو حرفی نزنم لیک
با لعلِ لبت رونقِ دل گشته فراهم
همراهِ منی در همه جا ؛ در همه اوقات
تا نقشِ تو در خاطرِ من گشته مجسّم
در مدّت عمرم بخدا از همه بهتر
آن دم که نشینم به کنارت خوش و خرّم
با دردِ عزیزت شدهام همدم و مونس
دردم شده هجران و وصالت شده مرهم
چشمم ز غمت چشمهی جوشنده غمهاست
یکعمر به پای تو فرو ریخته شبنم
ای عشقِ گرامی تو نباشی به چه اَرزم ؟
ای کاش که از سر نشود سایهای تو کم
#علی_خوشقامت
@fenjan
در مذاقم نشود چاشنی لعل تو محو....
زان لبم تا به لب گور دهن شیرین است
#طالب_آملی
@fenjan
خوش به حال دگمه های کوچک پیراهنت
هم ز دَستت نبض میگیرند هم از گردنت ..
#چیستا_یثربی
@fenjan
در پشتِ هفت خانِ تو:
آن خانِ آخرین،...بوسیدنِ لبالبِ
لبهای،
دلبر است...❤️
#محمد_فرخ_طلب
@fenjan
دُچارم؛ مثلِ تأویلی غریب از مُصحَفی باطل
که پنهان کرده شوقِ یوسف و نازِ زلیخا را
جهان اِنشایِ وَهمآلود و ناچارِ خُدایان است
مگر ای عشق! تو معنایی دهی این کُهنهرؤیا را...
#عبدالحمید_ضیایی
@fenjan
....
مردها همیشه شب⭐️ هستند،
تا در قلبشان
ماهی، 🌙
به زیبایی یک زن ❤️
بدرخشد...
@fenjan
....
برخیز و سلامی کن و لبخند بزن
کین صبح نشانی ز غم و غصه ندارد
لبخند خدا در نفس صبح عیان است
بگذار خدا دست به قلبت بگذارد
@fenjan
با چای تو باشد، سر صبحی چه شود عشق؟!
آغوشِ تو و گرمیِ یک جرعه غزل وااای!
#میثم_نریمان
@fenjan