eitaa logo
یک فنجان شعر
8.2هزار دنبال‌کننده
329 عکس
376 ویدیو
1 فایل
نثر وشعرهای زیبا که حال دلتونو خوب میکنه اکثر نثرها را خودم می نویسم.... کپی لطفا نه ناشناس https://punz.ir/message/04YEpTt ارتباط باادمین: @mohamadeian برای رشدبیشترشما👇 تبلیغات https://eitaa.com/cafetb
مشاهده در ایتا
دانلود
تو را باران به باران گریه کردم....
هی استخاره گرفتم... دوباره فال زدم برای داشتنت رو به احتمال زدم میان جمع کسی حرف بی وفایی زد بدون هیچ درنگی تو را مثال زدم کم از پرنده شدن نیست بی تو عاقبتم برای دیدنت از بس که بال بال زدم! تمام فکر لبم لمس خال گردن توست اگر که بوسه به گردن زدم به خال زدم! تو یک سلام به من کردی و نفهمیدی به خانه رفتم و بر سینه‌ام مدال زدم... @fenjan
حافظ خوانی569_86323363952481.mp3
زمان: حجم: 5.1M
ارسالی اعضاء هنرمند کانال بسیار زیبا... کمی آرامش...🕊🌱🕊🌱🕊 صدای زیبای خودشونه
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مطمئنم حس خاصی خواهی گرفت... هدیه به مخفی ترین نقطه قلبت❤️ همونجایی که فقط خداست ومخفیانه یک نفر دیگر...هیس این یه رازه...
سکه ی ما باب طبع هیچ دکّانی نبود بخت ما از عهد دقیانوس خوابش برده است @fenjan
من از محبتِ دنیا، دل آن‌چنان کندم که هرچه ناز کند،شوقِ التماسم نیست @fenjan
از ساغر نوشَت که نشد جام بگیرم یک‌شب که در آغوش تو آرام بگیرم شادم که شدی غصه‌ی من در همه احوال با اینکه ز غم‌های تو سرسام بگیرم خوشنام نخواهم که شوَم در همه دوران رسوای توام ،فخر بر این نام بگیرم جانم که بخواهی بدهم حضرت دلبر از غنچه‌ی لبهای تو تا کام بگیرم پروانه شدن منطق دلهای نجیب است رویای تو زیباست در اوهام بگیرم عمری به تمنای تو بودم ، که نبودی در دامن پر مهر تو آرام بگیرم چشمان تو سرچشمه‌ی زیبای حیاتم ای کاش که همراه تو فرجام بگیرم @fenjan
.... من دربه در نازِ دو چشمان سیاهت جانم به فدای تو و آن طرز نگاهت @fenjan
بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار ، نه...
ولی خدا همیشه مخالفت می کنه...
.... *میدونستی پروانه‌ها نمیتونن بال‌هاشونو ببینن؟ و اصلا خبر ندارن که چقدر قشنگن. شاید تو هم یه پروانه‌ای؛🌸 یه انسان فوق‌العاده، فقط خودت نمیتونی ببینیش... سلام صبح زیباتون بخیر... @fenjan
لعنت برآن کسی که تو را نزد من ربود آن عشوه های ریز نگاهت ز کس نبود وقتی رقیب نور مرا در دلت بدید آن عشق را همچو سیاهی ز دل زدود گفتم که بی وفای من اینک چرا ستم گفتی که قلب من شده از عشق او کبود ای یار ده چهار من اکنون تویی کجا تا بینی ام ،بدون تو هستم دچار دود آن عاشقی‌که‌زمزمه اش را جهان شنید اکنون ز کوی بیخبران می‌کند ورود آهِ دلش شبانه به سمت خدا رود شاید به بارگاه الهی کند صعود کی خالق زمین و زمان ای اله من ای صاحب تمامی غفران و لطف و جود آن یار دلربای پری چهره ام چرا از من گذشت و بهر رقیبم دری گشود؟ ناگه صدای زمزمه ای عرش را شکافت کز روز اول این مَهِ دلبر ز تو نبود. A.A @fenjan