من از محبتِ دنیا، دل آنچنان کندم
که هرچه ناز کند،شوقِ التماسم نیست
#سجاد_سامانی
@fenjan
از ساغر نوشَت که نشد جام بگیرم
یکشب که در آغوش تو آرام بگیرم
شادم که شدی غصهی من در همه احوال
با اینکه ز غمهای تو سرسام بگیرم
خوشنام نخواهم که شوَم در همه دوران
رسوای توام ،فخر بر این نام بگیرم
جانم که بخواهی بدهم حضرت دلبر
از غنچهی لبهای تو تا کام بگیرم
پروانه شدن منطق دلهای نجیب است
رویای تو زیباست در اوهام بگیرم
عمری به تمنای تو بودم ، که نبودی
در دامن پر مهر تو آرام بگیرم
چشمان تو سرچشمهی زیبای حیاتم
ای کاش که همراه تو فرجام بگیرم
#علیخوشقامت
@fenjan
....
*میدونستی پروانهها نمیتونن بالهاشونو ببینن؟
و اصلا خبر ندارن که چقدر قشنگن.
شاید تو هم یه پروانهای؛🌸
یه انسان فوقالعاده،
فقط خودت نمیتونی ببینیش...
سلام صبح زیباتون بخیر...
@fenjan
لعنت برآن کسی که تو را نزد من ربود
آن عشوه های ریز نگاهت ز کس نبود
وقتی رقیب نور مرا در دلت بدید
آن عشق را همچو سیاهی ز دل زدود
گفتم که بی وفای من اینک چرا ستم
گفتی که قلب من شده از عشق او کبود
ای یار ده چهار من اکنون تویی کجا
تا بینی ام ،بدون تو هستم دچار دود
آن عاشقیکهزمزمه اش را جهان شنید
اکنون ز کوی بیخبران میکند ورود
آهِ دلش شبانه به سمت خدا رود
شاید به بارگاه الهی کند صعود
کی خالق زمین و زمان ای اله من
ای صاحب تمامی غفران و لطف و جود
آن یار دلربای پری چهره ام چرا
از من گذشت و بهر رقیبم دری گشود؟
ناگه صدای زمزمه ای عرش را شکافت
کز روز اول این مَهِ دلبر ز تو نبود.
A.A
@fenjan
همین که یک خم مویت به روی ابرو ریخت
از آن به بعد نیامد خمی به ابرویم
#عباس_تافته
@fenjan