به خدا غیر خودم چشم بدوزی به کسی
مثل مو در جهت باد بهم میریزم
#پروین_شهبازی
@fenjan
...⭐️🌙
صورتت را به چه تشبیه کنم در شعرم
ماه بیجا بکندمثل تو زیبا باشد....
@fenjan
همین الان دلم میخواد به سمت آسمون فریاد بکشم ویه چیزی تو گوش خدا بگم...
ولی چه فایده...
همه خوابند...غیر از من و خدا...
ولی خودمونیم:
اگه خدا نبود باید چه کار می کردم..؟
گاهی باخود فکر میکنم که خدا منو بخاطر خودش نگه داشته...آخه میدونید اونم تنهاست...!
منم خیلی دوسش دارم ...خیلی ...خیلی❤️
#پگاه
پرده از چهره برافکن که چو خورشید سحر
بهر دیدار "تــو"
لبریز نگاه آمده ایم....
#اقبال_لاهوری
@fenjan
اینکه آدم یک جهان تنهاست بعضی وقتها
قصهای غمگین، ولی زیباست بعضی وقتها...
#فاضل_نظری
@fenjan
مرا بگیر در آغوشِ گرم خود ، شاید...
جوان شدیم چه دیدی خدای رحمان را ؟!
#رحمان_بشردوست
@fenjan
گر چه از آغوش تو سهمی ندارم جز خیال
بوی گیسوی تو را می جویم از پیراهنم..؛
#فاضل_نظری
@fenjan
تو را میبیند و در دست زاهد
رشتهی تسبیح
تو را میبینم و در دست مـن
پیمانه مـیلـَرزد...
#سـجـاد_سـامـانـی
@fenjan