11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرمائید نوبرانه بهار.....نوش جان...
ولی نوبرانه ی من برای همیشه تو هستی بمان تا در هوایت نفس بکشم...❤️
@fenjan
کنار بسترم بنشین و دستم را بگیر ای عشق!
برای آخـرین سوگنــدها وقـت زیادی نیـسـت...
#فاضل_نظری
@fenjan
خودت وقتی نخواهی کاری از کس بر نمیآیـد
تو راضی کن دلت را مال من باشد، خدا با من
#مجتبی_دهدشتی
@fenjan
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
...
نگران نباش چیزی که تو دنیا زیاده دیوانه است...تو فقط گیسو باز کن
@fenjan
تا تو بودی در شبم من ماه تابان داشتم
روبهروی چشم خود چشمی غزلخوان داشتم
حال اگرچه هیچ نذری عهدهدار وصل نیست
یک زمان پیشامدی بودم که امکان داشتم
ماجراهایی که با من زیر باران داشتی
شعر اگر میشد قریب پنج دیوان داشتم
بعد تو بیش از همه فکرم به این مشغول بود:
من چه چیزی کمتر از آن نارفیقان داشتم؟
ساده از: "من بی تو میمیرم" گذشتی خوب من
من به این یک جملهی خود سخت ایمان داشتم
لحظهی تشییع من از دور بویت میرسید
تا دو ساعت بعدِ مرگم همچنان جان داشتم
#کاظم_بهمنی
@fenjan
چه فرقی میکنـد پیمـانه با تسـبیـح، وقـتی که
غرض از هر دو یک چیز است: تمرینِ فراموشی
#زیبا_پالیزبان
@fenjan
هزار بار دلم سوخت در غَمی مبهم
دلیلِ سوختنش هر هزار بار یکیست!
#حامد_عسکری
@fenjan