eitaa logo
فرق و ادیان
17.3هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
42 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
35.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 مستند خواب پریشان | قسمت اول 🔺این مستند به نقد فرقه انحرافی احمدالحسن می‌پردازد. @feragh_adyann
9.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 در ایران یهودی‌ها آزادانه اعمال دینی خود را انجام می‌دهند، مشکل ما با صهیونیست‌هاست... 🔺گفتگوی جالب آیت‌الله رئیسی با خاخام‌های یهودی 📺 برشی از برنامه نوسان با حضور خاخام‌های ضد صهیونیسم شهروند آمریکا @feragh_adyann
💠پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : فِرُّوا مِن فُضولِ الدنيا ، كما تَفِرُّونَ مِن الحرامِ و هَوِّنوا على أنفسِكُم الدنيا ، كما تُهَوِّنُونَ الجيفةَ و تُوبُوا إلى اللّه ِ مِن فُضولِ الدنيا و سيّئاتِ أعمالِكُم ، تَنجُوا مِن شِدَّةِ العذابِ . 🔹از زياديهاى دنيا (آنچه بيش از نياز شماست) بگريزيد ، همچنان كه از حرام مى گريزيد . دنيا را كم اهميت بدانيد ، همچنان كه مردار را و از زياديهاى دنيا و كردارهاى نا پسندتان به درگاه خدا توبه بريد ؛ تا از عذاب سخت رهايى يابيد . 📚( مستدرك الوسائل : ۱۲/۵۴/۱۳۴۹۶ ) @feragh_adyann
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فعالیت مسیحیان مورمون به زبان فارسی! 🔹 زبان از مهمترین ابزارهای تبلیغی هست. نگاه کنید در همین کلیپ کوتاه، تمام توصیه‌ای که داره، ما در اسلام ده‌ها آیه و روایت راجع بهش داریم که مغفول مانده و کمتر کسی برای تبلیغ به زبان دیگر ازش استفاده می‌کنه! 🔸 آنها کنج کتاب‌هایشان از یک نکتهٔ اخلاقی هم نمی‌گذرند، با استفاده از ابزار زبان، کوچک‌ترین نکته را در بوق و کرنا می‌کنند تا مخاطب جذب کنند. 🔹 مورمون‌ها که شاخه‌ای از پروتستان‌ها هستند، به شدّت حامی صهیونیست‌ها هستند. @feragh_adyann
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✴️شبهه : آیا کلمه دین در قرآن از کلمه دین در اوستا نشات گرفته است ؟! 🔻پاسخ 1⃣دین در اوستا سه معنی دارد: ▪️نخست دختر زیباروی(کلیک ) ▪️دوم همان معنی دین و مذهب (کلیک ) ▪️سوم وجدان 2⃣به تایید اساتید و پژوهشگران برجسته ریشه واژه دین در قرآن از بین النهرین باستان نشات گرفته است و ربطی به اوستا و ایران ندارد .(کلیک ) 3⃣شهید مطهری در مورد معنی واژه دین در قرآن توضیحات خلاصه و مفیدی ارائه داده اند (کلیک کنید ) و در اینجا توضیحات مفصل تری بیان داشته اند(کلیک کنید ) @feragh_adyann
14-bahaeiat.mp3
16.5M
مذهب نیست! 🔊 آیت‌الله مکارم شیرازی @feragh_adyann
▪️ پیروزی بر ضحاک، نتیجه ایستادن مردم در «سمت درست تاریخ» حکیم ابوالقاسم فردوسی در روایت می‌کند: ستمگری و توحش ، موجب اندوه مردم شد. اما کسی توان قیام نداشت. در این هنگام، شخصی به نام کاوه‌ آهنگر، در برابر ضحاک خروشید. کاوه ۱۸ پسر داشت که ضحاک، ۱۷ تن از آنان را سر برید و مغز آنان را خوراک مارهای خود کرده بود. کاوه، مردم را گرد آورد و آنان را به ضدّ ضحاک شوراند و در نهایت، توانستند ضحاک را شکست دهند. 🔸 عبرت: 🔻 عدم حضور مردم در صحنه، موجب ویرانی و شکستِ است. حضور در «سمتِ نادرست تاریخ» نیز ویرانگر است. اما حضور صحیح مردم و ایستادن آنان در طرف درست تاریخ، نجات‌بخش و موجب پیروزی روشنایی بر تاریکی است. این همان سخنی است که از شاهنامه به دست می‌آید. این حضور، گاهی در جبهه جنگ است، گاهی حضور در کف خیابان و امروز می‌تواند حضور در باشد. این همان چیزی است که لشکر دیوهای صهیونیست از آن هراس دارند. کافی است چشم‌ها را باز کنیم و آشکارا ببینیم که آنان چگونه ما را به بیراهه (عدم حضور صحیح در صحنه) فرامی‌خوانند. مطالعه نوشتار کامل: «بنگرید» @feragh_adyann
حقوق بشر به روایت کوروش! 🔹در متن استوانه کوروش، بند ۲۹ و ۳۰ به صراحت بیان شده است که خراج‌گزاران به پای کوروش اوفتاده و بوسه بر پای او زده و خراج سنگین به او داده‌اند. (فرمان کوروش بزرگ، دکتر حسین بادامچی، صفحه ۱۴) ⛔️بوسه بر پا زدن حقوق بشر است یا خراج سنگین گرفتن!؟ 👈جماعت مقابل بیان می‌کنن که کوروش به رسم بابلی‌ها چنین کرده است که در پاسخ باید گفت: 🔻ولی مگر کوروش نماد خرد نبود! 🔻مگر برای مبارزه با جهل و تلاش برای آزادی نیامده بوده! 🔻آیا ادامه دادن رسم خرافاتی بوسه بر پا که قطعا به علت ترس از کوروش بوده و یا گرفتن خراج سنگین باید وی را نماد آزادی و خردورزی دانست یا ادامه دادن رسوم نادرست!؟/ آرتا @feragh_adyann
🔹‏پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم‏ فرموده‌اند: 🔹سه گروه‌اند که خداوند با ایشان سخن نگوید و آنها را پاک نخواهد کرد و برای آنها عذابی جانکاه است. یکی از آن سه، آن کسی است که جنس و متاعش را به‌دروغ می‌ستاید. 📚 بحارالانوار، ج ۷۲، ص ۲۱۱ @feragh_adyann
🔖 انتظار ❇️ از غم دوست در این میکده فریاد کشم دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم ❇️ داد و بیداد که در محفل ما، رندی نیست که برش شکوه برم،‌ داد ز بیداد کشم ❇️ شادیم داد، غمم داد و جفا داد و وفا با صفا منت آن را که به من داد کشم ❇️ عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری بار هجران و وصالت به دل شاد کشم ❇️ در غمت ای گل وحشی من، ای خسرو من جور مجنون ببرم، تیشه فرهاد کشم ❇️ مُردم از زندگی بی‌تو که با من هستی طرفه سری‌ست که باید بر استاد کشم ❇️ سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمه ‌خرداد کشم ⬅️ دیوان اشعار امام خمینی (ره)، صفحه ۱۵۵ (امام خمینی (ره) این غزل را در سال ۱۳۶۷ و چند ماه قبل از وفاتشان سروده‌اند.) 🏷 (ره) @feragh_adyann