eitaa logo
جریان انحرافی.
1.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.5هزار ویدیو
82 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5953812373000161795.pdf
5.39M
📕 کتاب «حلقه اسارت» ؛ واکاوی عملکرد و نقد اندیشه‌های فرقه شبکه شعور کیهانی(عرفان حلقه) https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔻قابل توجه مدیران حوزه علمیه: از باب «و ما علی الرسول الا البلاغ» عده‌ای با ادعای درمان متافیزیکی در لباس روحانیت و با نام دین، در حال فریب خانواده‌های مظلوم و متدین هستند! و بدون تردید آنان را گرفتار انواع امراض و وساوس و بیماری‌های روحی و روانی خواهند کرد. عاجزانه خواهش می‌کنم تا دیر نشده است، و خانواده‌های زیادی فریاد تظلم‌خواهی خود را بابت درمان‌های خودسرانه و جاهلانه این افراد به درگاه مدیریت حوزه و بیوت مراجع عظام نیاورد‌ه‌اند، برای جمع کردن این بساط‌های جهل و فریب‌کاری، تدبیری به کار گیرید. 🔷بخش اندکی از مدعیات این آقا که خود را شاگرد درس خارج رهبر معظم انقلاب؛ طلبه سطح چهار فلسفه و کلام حوزه و ... معرفی می‌کند👇👇 [[پژوهش درعالم جنیان وشیاطین؛ پیشگیری از سحر، طلسم؛ پیشگیری از چشم زخم؛ تجزیه، تحلیل وتعبیر رویاء؛ هاله‌شناسی، هاله‌درمانی؛ چاکرا درمانی؛ دست‌شناسی(چیرومانسی، چیرونومی، درماتوگلیفیک)؛ سنگ‌درمانی و معجزه نگین؛ تأثیرافلاک درسرنوشت انسان ... درمان تنگی نفس، کبد چرب، درد دندان، درد مفاصل، جابجایی مفاصل، دیسک کمر، درد معده، روده، قلب، یبوست، اسهال، سر درد، پا درد، فشار خون، نفخ، به ویژه نفخ به هنگام خواستگاری، و وضو و نماز! و نفخ‌های با منشأ سحر و طلسم و چشم‌زخم! ... البته همه اینها بعد از ارسال فیش واریزی ۵۰۰ هزاری تا ۳ میلیونی و ...]] https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃 قسمت هایی از خطبه ۸۷ امیرالمؤمنین در وصف مدعیان دروغین علم و عرفان: و دیگری نام عالم بر خود نهاده است, در حالی که عالم نیست, جهالت هایی را از جاهلان دستچین کرده و گمراهی هایی را از گمراهان اقتباس نموده است. برای مردم دام هایی از دروغ و نیرنگ گسترانیده و کتاب خدا را به دلخواه خود تفسیر کرده و حق را در جهت خواسته های نفسانی اش تحریف میکند, گناهان بزرگ را در نظر مردم بی خطر جلوه داده و معصیت های سنگین را برای آنان حقیر و سبک نشان میدهد, ادعا میکند که از شبهه میپرهیزد در حالی که خود را در شبهه افکنده است. می گوید: از بدعت دوری میکنم در حالی که در میان بدعت ها آرمیده است. صورتش, صورت انسان ولی قلب او قلب حیوان است, نه راه هدایت را میشناسد تا از آن پیروی کند و نه بیراهه را میداند تا از آن دوری کند. چنین کسی, مرده ای است در میان زندگان.... https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
📛بیماران عارف یا عارفان بیمار⁉️‼️ در دهه های اخیر، پیوند عرفان و درمان از موضوعات مورد توجه بوده است، زیرا یکی از راه های پیشگیری و درمان بیماری های بیشمار امروزی، توجه به معنویت و عرفان است. در تأثیر معنویت بر درمان انسان، بحث هایی مطرح شده که می توان امکان تأثیر بر ذهن و روان یا جسم را تأیید کرد. بیشتر بیماری ها ریشه در روان دارد و عارفان سعی کردند مشکلات روحی و روانی دیگران را با عرفان پاسخ گفته و بیماری های تنی را روان تنی نمایند. برخی از نویسندگان غربی نیز سعی دارند از عرفان برای درمان بیماری ها بهره ببرند. برخی دیگر با پیروی از یک اصل عرفانی که ناظر به تقدم شعور بر ماده است. ماده را نمود شعور دانسته و ادعا دارند اشکال گوناگون ماده چیزی نیست مگر نمود قابل مشاهد این شعور و اولویت با شعور است و می توان با تئوری شعور به اصلاح ماده پرداخت. اما این تئوری هنوز به اثبات نرسیده است. در فرادرمانی که زیر مجموعه کیهانی است ادعا می شود از روش اتصال به شعور کیهانی برای درمان بیماری استفاده می شود و این درمان شعوری را مقدمه عرفان معرفی می کنند، چون موجب تحول فکری و بینشی بیمار و تحولات درونی و رسیدن به روشن بینی می شود. در این روش که ادعای درمان همه بیماری ها را دارد با آموزش اتصال به شبکه شعور کیهانی سیر درمان و تحول جسمی و روحی آغاز می شود. اما با توجه به نتایج قابل مشاهده در بیماران می توان به بررسی این روش مدعی عرفان درمانی پرداخت، نکات زیر در این روش قابل توجه است: 1. آنچه موجب گرایش اکثر افراد به این شبه عرفان می شود، درمان بیماری است نه گرایشات معنوی. اکثر کسانی که در کلاس های حلقه حضور پیدا می کنند به امید درمان بیماری هایی هستند که از راههای دیگر به نتیجه نرسیده و یا نیاز به صرف وقت و هزینه داشته است و به امید درمان سریع و آسان که ادعای مسترها برای جذب افراد است، وارد این جریان شده اند. 2. روش فرادرمانی و اتصال حلقه، فرایندی کاملا ناشناخته و مبهم است که توسط هیچ منبع علمی و موثقی تایید و حتی مورد آزمایش علمی قرار نگرفته و مشخص نیست در این روش برای درمان بیمار از چه فرایندی استفاده می شود. تشابه این روش درمانی با انرژی درمانی (اتصال دور و نزدیک) گمان یکسان بودن فرادرمانی با انرژی درمانی را تقویت می کند، انرژی درمانگران قرن هاست که این شعور مندی را انرژی مطرح کردند و می گویند انرژی از راه دور با نیت ذهنی درمانگر کنترل شده به شخص بیمار می رسد و می تواند عضو بیمار را شناسایی و فرایند درمان را پیش ببرد که البته اثبات علمی نشده و مورد تأیید نیست. اما طاهری مدعی است فرادرمانی انرژی درمانی نیست و روشی کاملاً متفاوت از آن است که با ارتباط با شعور کیهانی عمل می کند که این ایده ای غیر علمی است و هنوز بررسی علمی در این مورد صورت نگرفته و فرایند آن نشناخته و عوارض و آسیب های وارده غیر قابل کنترل و درمان است. 3. عوارض فرادرمانی غیر قابل پیش بینی و حتی کنترل است. مسترها با اجرای این روش روی فرد، نه می دانند چه تأثیری خواهد گذاشت و نه عوارض را می توانند کنترل و یا درمان کنند بنابراین آسیب های وارده در این روش را برون ریزی می نامند تا هر اتفاقی برای بیمار با این ادعا قابل توجیه باشد. 4. در فرادرمانی ادعا می شود، تمام بیماری ها در اثر رسوخ جن و روح سرگردان در بدن فرد است و باید با فرادرمانی این موجودات از بدن فرد خارج شود، همین ادعا موجب ایجاد مشکلات روحی و روانی، توهمات دیداری و شنیداری و ترس های شدید در بیمار می شود که خود آسیب های جدی و غیر قابل درمان در پی دارد. از طرفی دیگر مسترها با باور توانایی و قدرت ماورایی، به خود اجازه می دهند این روش را بر روی افراد در هر قشر و هر سن، با اجازه و بدون اجازه از راه دور و نزدیک اجرا کنند که موجب آسیب های فراوانی می شود. 5. با بررسی افراد آسیب دیده از این روش، می توان دریافت، این روش، درمانی در پی نداشته و فقط منجر به حذف علائم بیماری و تسکین موقت درد می شود که در اکثر موارد بیماری بعد از مدتی با شدت بیشتر برگشته و موجب آسیب های غیر قابل درمان شده است. زیرا بیماری با حذف علایم مخفی به پیشرفت ادامه داده است. افرادی هم که ادعای درمان شدن دارند هنوز در کمون بیماری هستند و مشخص نیست بیماری در چه زمانی و با چه شدت و آسیبی باز می گردد. 6. برخی بیماران روحی و روانی که ادعای درمان با فرادرمانی را داشته اند، در اثر تلقین پذیری (که یکی از روش های به کار رفته در فرادرمانی است) بهبود نسبی یافته اند. تلقین درمانی روشی است که در روانپزشکی برای درمان بیماران روحی و روانی استفاده می شود و در مواردی نتیجه بخش است و ارتباطی با فرادرمانی ندارد.
7. با توجه به عدم اطمینان و تأثیر مثبت این روش بر بیماران متأسفانه ادعای درمان شگردی است که در این فرقه برای جذب افراد استفاده می شود و اخیراً با راه اندازی سایت ها و گروه هایی در فضای مجازی ادعاهای فرادرمانی مبنی بر درمان همه انواع بیماری ها ارائه می شود که برای اثبات آن سند و مدرکی ارائه نمی شود و فقط صرفاً گزارشی از افراد مجهول الهویه و فرضی است و هدف از آن جذب مخاطب برای کلاس های این فرقه است. 8. در فرادرمانی که ادعا می شود با اتصال به شبکه شعور کیهانی قادر به درمان همه انواع بیماری هاست مشاهده می شود بیماران در کنار فرادرمانی از روش های دیگر پزشکی و یا طب سنتی استفاده کرده و داروها و روش های درمانی مربوطه تجویز شده توسط پزشکان را به کار می برند ولی متاسفانه نتایج بهبودی را به حساب فرادرمانی و اتصالات ناشناخته آن می گذارند و مسترها از این موضوع به نفع حلقه استفاده می کنند. اگر فرادرمانی قادر به درمان بیماری است باید هیچ روش پزشکی در کنار آن استفاده نشود و به تنهایی قادر به بهبودی بیمار باشد و اگر ادعای طب مکمل بودن را دارد که کنار روش های دیگر پزشکی به کار می رود، نباید نتایج بهبودی را قبضه کرده، به فرادرمانی نسبت داده و ادعای درمان کرد. جالب اینجاست که طاهری به مسترها(فرادرمانگران) توصیه می کند از بیمار نخواهید دارو را قطع کند و به اختیار خودش بگذارید. 9. در عرفان حلقه ادعا می شود درمان بیماری مقدمه ای برای سیر و سلوک است و منجر به شناخت خدا و طی سیر کمال می شود. طاهری می گوید اولین قدم در عرفان کیهانی درمان است و بعد از این مرحله، باید افراد با قدم های بعدی سلوک، در عرفان حلقه هم آشنا شوند. اما در حلقه هیچگاه قدم ها و مراحل بعدی سلوک گفته نمی شود چون قدم بعدی اصلاً وجود ندارد و همه چیز در عرفان حلقه در درمان خلاصه می شود و آنچه از مباحث نظری هم که در اثبات شعور کیهانی گفته می شود برای اثبات کارکرد عملی آن یعنی همان درمان است. متاسفانه در عرفان نظری حلقه آموزه ها موجب تغییر باورهای اعتقادی فرد شده و دین، شریعت و مناسک عبادی کاملاً دستخوش تفسیر و تأویل و تغییر مفاهیم شده و همان اعتقاد قبلی فرد هم از او گرفته شده و آموزه های غلط و غیر الهی منجر به گمراهی و باور غلط از خدا، دین، شریعت، مناسک و .. می گردد که در بسیاری از موارد فرایند شستشوی مغزی بکار گرفته شده غیر قابل جبران است و تغییر مثبت و نگرش عرفانی در افراد دیده نشده و انحرافات عقیدتی کاملاً مشهود و قابل اثبات است. در یک جمله می توان گفت: عرفان حلقه بیمارانی که قرار بود عارف کند به عارفانی بیمار و در توهم عرفان تبدیل می کند. فاطمه میرزاییان https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
بعداز نمازصبح که آفتاب طلوع کرد،حرم امام رضا قدم میزدم،صحنه ای عجیب میخکوبم‌کرد،زن مسیحی که از مسئولین کلیسا بود مشغول خواندن زیارت نامه امام رضا بود،باکنجکاوی بعد دعاشون ازشون پرسیدم شما مسیحی هستید چه چیزی باعث میشه اینجا رو برای دعا انتخاب کنید؟گفت من سالهاس طلوع افتاب اینجا میام،اینجا وقتی حرف میزنم انگار کسی با تمام وجودش درشلوغی عالم فقط به من گوش می دهد،وقطعا میدانم آن امام رضا(ع)است. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🟤 محمدهادی قره‌داغی از مبلغین فرقه احمدالحسن با انتشار ویدئویی و با استفاده از یک مغالطه و مقایسه نماز به عنوان یک واجب فردی و حجاب یک واجب با تاثیرات اجتماعی عمیق است، به حمایت از فتنه زن، زندگی و آزادی پرداخت. 👈 پیش از این و در سال 1397 نیز احمدالحسن در پاسخ به استفتائی حجاب اجباری را محکوم کرده بود.
ملاحظه: 
فرقه یمانی تلاش می‌کند در روزهای منتهی به 25 شهریور و سالمرگ مهسا امینی بر آتش التهابات احتمالی هیزمی اضافه کند. https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
7. با توجه به عدم اطمینان و تأثیر مثبت این روش بر بیماران متأسفانه ادعای درمان شگردی است که در این فرقه برای جذب افراد استفاده می شود و اخیراً با راه اندازی سایت ها و گروه هایی در فضای مجازی ادعاهای فرادرمانی مبنی بر درمان همه انواع بیماری ها ارائه می شود که برای اثبات آن سند و مدرکی ارائه نمی شود و فقط صرفاً گزارشی از افراد مجهول الهویه و فرضی است و هدف از آن جذب مخاطب برای کلاس های این فرقه است. 8. در فرادرمانی که ادعا می شود با اتصال به شبکه شعور کیهانی قادر به درمان همه انواع بیماری هاست مشاهده می شود بیماران در کنار فرادرمانی از روش های دیگر پزشکی و یا طب سنتی استفاده کرده و داروها و روش های درمانی مربوطه تجویز شده توسط پزشکان را به کار می برند ولی متاسفانه نتایج بهبودی را به حساب فرادرمانی و اتصالات ناشناخته آن می گذارند و مسترها از این موضوع به نفع حلقه استفاده می کنند. اگر فرادرمانی قادر به درمان بیماری است باید هیچ روش پزشکی در کنار آن استفاده نشود و به تنهایی قادر به بهبودی بیمار باشد و اگر ادعای طب مکمل بودن را دارد که کنار روش های دیگر پزشکی به کار می رود، نباید نتایج بهبودی را قبضه کرده، به فرادرمانی نسبت داده و ادعای درمان کرد. جالب اینجاست که طاهری به مسترها(فرادرمانگران) توصیه می کند از بیمار نخواهید دارو را قطع کند و به اختیار خودش بگذارید. 9. در عرفان حلقه ادعا می شود درمان بیماری مقدمه ای برای سیر و سلوک است و منجر به شناخت خدا و طی سیر کمال می شود. طاهری می گوید اولین قدم در عرفان کیهانی درمان است و بعد از این مرحله، باید افراد با قدم های بعدی سلوک، در عرفان حلقه هم آشنا شوند. اما در حلقه هیچگاه قدم ها و مراحل بعدی سلوک گفته نمی شود چون قدم بعدی اصلاً وجود ندارد و همه چیز در عرفان حلقه در درمان خلاصه می شود و آنچه از مباحث نظری هم که در اثبات شعور کیهانی گفته می شود برای اثبات کارکرد عملی آن یعنی همان درمان است. متاسفانه در عرفان نظری حلقه آموزه ها موجب تغییر باورهای اعتقادی فرد شده و دین، شریعت و مناسک عبادی کاملاً دستخوش تفسیر و تأویل و تغییر مفاهیم شده و همان اعتقاد قبلی فرد هم از او گرفته شده و آموزه های غلط و غیر الهی منجر به گمراهی و باور غلط از خدا، دین، شریعت، مناسک و .. می گردد که در بسیاری از موارد فرایند شستشوی مغزی بکار گرفته شده غیر قابل جبران است و تغییر مثبت و نگرش عرفانی در افراد دیده نشده و انحرافات عقیدتی کاملاً مشهود و قابل اثبات است. در یک جمله می توان گفت: عرفان حلقه بیمارانی که قرار بود عارف کند به عارفانی بیمار و در توهم عرفان تبدیل می کند. فاطمه میرزاییان https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415
🔍 علت‌یابی دخالت تشکیلات بهایی در سیاست لَیسَ لِاَحَدٍ أن یَعتَرِضَ علی الذینَ یَحکُمونَ علی العِباد هیچ کس حق ندارد که بر حاکمان اعتراض کند ( بهااله، اقدس، بند ۹۵ ) عبدالبهاء: هر نفسی را که می بینید در امور سیاسی صحبت می دارد بدانید که بهایی نیست. این میزان است (فاضل مازندرانی، امر و خلق، ج۳، ص۲۷۸) چند احتمال برای عدم برخورد تشکیلات بهایی با امثال بشرا دستور نژاد، عرفان ثابتی  و سایرین که در گردهمایی‌ها و جلسات سیاسی شرکت پرشور دارند می‌توان متصور شد: 1⃣ بیت العدل و تشکیلات  بهایی از این سخنان رهبران خود شرمسار هستند و این سخنان را خلاف عقل سلیم و مقتضیات زمان می‌دانند، لذا هیچ برخوردی با امثال بشرا دستور نژاد و عرفان ثابتی و دیگران انجام نمی‌دهند 2⃣ فقر شدید تشکیلات بهایی از لحاظ جمعیت و عدم موفقیت در جذب نفرات جدید به تشکیلات باعث شده‌است تا با این‌گونه افراد برخوردی صورت نگیرد ⬅️ قضاوت با فرهیختگان https://eitaa.com/joinchat/1730674980C9dbad8f415