eitaa logo
موسسه فطرت‌
2هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
6.8هزار ویدیو
241 فایل
انجمن مردم‌نهاد فرهنگی فطرت تبریز شماره ثبت:۶۰۸۹ ارتباط با ادمین @fetrat_admin1
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨۴ عملیات و کمین پی‌درپی در غزه 📌امشب حماس عملیات سختی علیه سربازان رژیم صهیونیستی انجام داد و تلفاتی بالایی گرفت 🔸رسانه‌های عبری اعلام کرده‌اند که کمین اول با انفجار یک بمب صورت گرفته و وقتی نظامیان کمکی برای نجات گروه کمین‌خورده وارد منطقه شدند، بمب دوم منفجر شده و خود آنها نیز کمین خوردند. وقتی که گروه سومی نیز برای نجات دو گروه اول وارد شده، یک بمب دیگر آنها را هم هدف قرار داده است. 🔸ماجرا به اینجا ختم نشده و سپس یک بمب چهارم منفجر شده و بعد از آن، نیروهای نیروهای حماس نظامیان اسرائیلی کمین‌خورده را به رگبار بسته‌اند. ماشاالله 🔸وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ (١٩١ بقره) هر کجا مشرکان را یافتید به قتل رسانید و آنان را از همان وطن که شما را آواره کردند برانید. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
🚨 «توهم توطئه» یا «واقع‌بینی»؟ 📌در اوج همه‌گیری کرونا، بارها تذکر دادیم که سازمان‌های بین‌المللی، در واقع بازوهای اعمال سلطه بیگانگان بر کشور هستند. 🔸بارها تذکر دادیم سازمان جهانی بهداشت یا صندوق بین‌المللی پول، هیچ تفاوتی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ندارد و جز شرارت نباید از آنها انتظار داشت. 📌 اما نتیجه چه بود؟ 🔸وزارت راه و شهرسازی برای «کنترل سرعت» از سازمان جهانی بهداشت کمک فنی و تجهیزاتی گرفت و بانک مرکزی برای اجرای پروژه «رمزریال» از صندوق بین‌المللی پول، تقاضای کمک فنی و فرهنگی (!!!) نمود! 🔸همانقدر مضحک که در جنگ تحمیلی، ایران از وزارت دفاع عراق تقاضای کمک فنی کرده باشد! ⚠️ حالا در جنگ اخیر، خیانت این سازمان‌ها و جاسوسی آنها برای اسراییل را دیدید؟ 🔸بارها تذکر دادیم که بستر پروژه رمزریال از شرکت یهودی IBM آمریکا خریداری شده و اجرای این پروژه، منطبق بر اسناد اجرایی سند 2030 است. و از آن عجیب‌تر، تقاضای کمک فنی از صندوق بین‌المللی پول برای اجرای این پروژه است! 🔸حالا تصور کنید پروژه رمزریال به صورت کامل اجرا شده بود و بلایی که بر سر بانک سپه آمد، بر سر کل سیستم بانکداری می‌آمد! آیا می‌توانستید بحران را کنترل کنید؟ 📌 و سوال مهم‌تر! 🔸آیا سازمان جهانی بهداشت هم مانند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، جاسوس اسراییل است و اطلاعات مربوط به جاده‌های کشور و تردد خودروهای نظامی را به اسراییل می‌دهد؟ شک نکنید که این اتفاق افتاده است. ✍🏻حمزه شکریان ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
هدایت شده از KHAMENEI.IR
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| راهبردهای فرمانده کل قوا مسیر تاریخ نظامی ما را تغییر داده است 🎤گفت‌وگوی منتشرنشده رسانه KHAMENEI.IR با سردار سرلشکر شهید حاجی‌زاده 🔍 متن کامل گفت‌وگو را از اینجا بخوانید👇 farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=60545
هدایت شده از نگار
32.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📱 حرف اصلی بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 👈 دست پُر ایران در میدان و دیپلماسی 📲 @resane_negar
نمودار درختی بیانات رهبر انقلاب.pdf
حجم: 797.7K
❇️ نمودار درختی بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
❇️ فراتر از عملیات، حتی فراتر از انسجام ✍️محسن مهدیان 📌خلاصه کلام رهبرانقلاب را چنین دیدم: 🔸عملیات، شگفت‌آور بود؛ اما در «عملیات» نمانید. 🔸حتی در «انسجام» هم توقف نکنید، هرچند تماشایی و کم‌نظیر بود. 🔸در نگاه ایشان، آنچه در این جنگ رخ داد، صرفاً یک پیروزی نظامی یا همبستگی مردمی نبود؛ بلکه ظهور یک حقیقت ناب بود که همه‌ی این مظاهر، جلوه‌ای از آن بودند: اراده‌ی ملّی. 🚨بیایید این واژه را عمیق‌تر بشکافیم... اگر بخواهیم «اراده» را بفهمیم، باید ابتدا بدانیم بی‌ارادگی چگونه خود را نشان می‌دهد. 🔸ملتی که اراده ندارد بی‌تفاوت است؛ می‌ترسد؛ تسلیم می‌شود؛ فقط غر می‌زند و بی‌عمل است و همیشه چشم‌انتظار یک منجیِ بیرونی می‌ماند. چنین ملتی، یا باخته است، یا در آستانه‌ی باخت است، ولو آن‌که در ظاهر، آسایش داشته باشد. 🔸اما ملتی که اراده دارد حتی در سختی‌ها می‌ایستد و بدون آن، در آسایش هم شکست می‌خورد. 📌اراده چیست؟ 🔸اراده، دانستن به‌علاوه‌ی حرکت است. اراده یعنی آن لحظه‌ای که آگاهی به تصمیم بدل می‌شود. بسیاری می‌دانند چه باید کرد، اما اندک‌اند آنان‌که می‌ایستند، می‌سازند و می‌جنگند. 📌اما این اراده چگونه شکل می‌گیرد؟ 🔸یکم. آگاهی جهت‌دار آغاز اراده فهم مسأله است. بدانیم که کیستیم، دشمن کیست، مسأله چیست، و راه کدام است. 🔸دوم ایمان آگاهی اگر با ایمان ترکیب نشود، خشک و سرد باقی می‌ماند. ایمان، آگاهی را زنده می‌کند؛ مثل دمیدن روح به پیکر. 🔸سوم غیرت وقتی درد را می‌فهمی و خود را مسئول می‌دانی، غیرت جرقه‌ی اراده را می‌زند. بی‌غیرتی، یعنی مرگ اراده. وطن پرستی اینجاست؛ یکی از محرک هائی که انسان را غیور میسازد. 🔸چهارم. امید کسی که می‌داند تلاشش بی‌اثر نیست، می‌ایستد. امید، موتور اراده است؛ ناامیدی، سمّ آن. 🔸پنجم. الگو دیدن کسی که ایستاد و پیروز شد، اراده را از ذهن به میدان عمل می‌آورد. عاشورا، مکتب اراده است. حاج قاسم، اسوه‌ی اراده است. 🚨پس آگاهی ایجاد می‌شود، با ایمان جان وجهت می‌گیرد، با غیرت شعله‌ور می‌شود، با امید قدرت می‌گیرد و با الگو عینیت می‌گیرد. در نهایت مقابله با دشمن، اراده را به‌ظهور می کشد. این نقطه همان جایی‌ست که اراده‌ی مقدس یک ملت شکل می‌گیرد. 🔸چنین اراده ای مقابل دشمن هم عزم دارد و هم جزم؛ هم استقامت و پایداری دارد و هم مصمم است به قیمت جان. 🔸اگر خوب در این تعابیر دقیق شویم جای هر مفهوم روشن می شود. مثل اینکه وطن پرستی دقیقا جایگاهش کجاست و چه ضرب دستی دارد و چرا باید به ایمان دست دهد و به امید و الگو پیوند خورد. 🔸و اکنون بهتر می‌توان فهمید... که چرا رهبر انقلاب، بیش از هر چیز نگران تضعیف اراده‌ی ملی‌اند. 🚨فرماندهی ایشان، فقط در جبهه‌ی نظامی نیست؛ ایشان فرمانده اراده‌ی جمعی ملت اند. او فقط طراح عملیات نیست؛ بلکه سازنده‌ی آن باوری‌ست که همه‌ی عملیات‌ها از دل آن زاده می‌شوند. 🔸علت آرامش و امیدواری رهبرانقلاب در دل همه حوادث جمهوری اسلامی دیدن همین نقطه کانونی در مردم است. نقطه ای که "یدالله فوق ایدیهم" را بر سر این ملت وجدان می کند. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
🚨دولت نتانیاهو دچار فروپاشی شد ✍علیرضا تقوی‌نیا 1️⃣ با خروج احزاب یهودیت توراتی و شاس ، نتانیاهو به دولت اقلیت تبدیل شده یعنی کمتر از ۶۱ کرسی پارلمان (کنست) در حمایت از دولت خود در اختیار دارد. 2️⃣ اما نکته اینجاست که حزب شاس (به رهبری آریه درعی) اعلام ‌کرده با وجود خروج از دولت ، به مخالفان نتانیاهو نپیوسته و رای به انحلال کنست و برگزاری انتخابات مجدد نمی دهد. 3️⃣ علت اصلی خروج این دو حزب ارتدکس مذهبی ، بحث سربازگیری از حریدی هاست که دولت نتانیاهو به علت کمبود سرباز مجبور شد برای اولین بار در تاریخ اسرائیل چنین قانونی را اجرا کند‌. 4️⃣ در همین حال مخالفان نتانیاهو معتقدند دولت او با خروج احزاب یهودیت توراتی و شاس دیگر در اکثریت نیست و مشروعیت ندارد و باید منحل شود اما با وجود این که اسرائیل قانون اساسی ندارد و بر اساس نظام حقوقی " کامن لا " اداره می شود، کنست باید در این خصوص نظر دهد که بعید می نماید فعلا انحلال دولت را تصویب کند زیرا به رغم خروج حزب شاس از کابینه، این حزب هنوز مخالف انحلال کنست و دولت است. 5️⃣ خروج صهیونیست های مذهبی از دولت نتانیاهو ضربه سنگینی به موقعیت کنونی وی محسوب می شود و تنها یک تلنگر دیگر برای سقوط دولت او نیاز خواهد بود . 6️⃣ در صورت انحلال کنست ، ۳ ماه وقت نیاز است تا مجددا انتخابات برگزار شود و در این دوره، نتانیاهو به عنوان نخست وزیر پیشبرد اجرای امور ، مدیریت دولت موقت را برعهده خواهد داشت. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
🚨 مغالطات مرجفون و غرب‌زده‌ها را بشناسید! 📌 مقدمه: 🔸در مسیر جهاد تبیین، رهبر انقلاب تأکید کردند که ضمن حفظ وحدت، لازم است مغالطات و فریب‌های دشمن و عناصر مرعوب داخلی برای مردم روشنگری شود تا جامعه دچار خطا و غفلت نشود. در این پیام کوتاه، ۱۰ مغالطه رایج مرجفون، غرب‌زده‌ها و طرفداران تسلیم مقابل آمریکا و غرب را همراه با پاسخ‌های روشن و مستند برای شما آماده کرده‌ایم تا در روشنگری اطرافیان استفاده کنیم 📌 مغالطات غرب‌زده‌ها و مرجفون با پاسخ‌های تکمیلی: 1️⃣ «مقاومت فایده ندارد و باید با آمریکا مذاکره کنیم.» ✅ پاسخ: تجربه نشان داده آمریکا حتی به وعده و امضای خود پایبند نیست. هرجا عقب نشستیم، بیشتر فشار آوردند. مقاومت، دشمن را متوقف و مأیوس می‌کند. 2️⃣ «اقتصاد فقط با رفع تحریم حل می‌شود.» ✅ پاسخ: علاج مشکلات کشور در تکیه به توان داخلی و مدیریت جهادی است، نه در چشم‌دوختن به وعده دشمن. کشورهایی که اقتصادشان را به دشمن گره زدند، آسیب بیشتری دیدند. 3️⃣ «چون آمریکا قدرت دارد باید کوتاه بیاییم.» ✅ پاسخ: هرچه کوتاه آمده‌ایم، دشمن جلوتر آمده و خواسته‌های بیشتری مطرح کرده است. اگر در مقابل زورگویی نایستیم، عزت و امنیت کشور از بین می‌رود. 4️⃣ «مذاکره یعنی تعامل و عقلانیت.» ✅ پاسخ: تعامل با دنیا لازم است، اما مذاکره با دشمن بدعهد و متکبر که هدفش سلطه و تسلیم ماست، عقلانی نیست. مذاکره وقتی فایده دارد که طرف مقابل اهل انصاف و احترام باشد. 5️⃣ «چین و روسیه هم مثل آمریکا هستند.» ✅ پاسخ: هیچ کشوری عاری از مشکل نیست، اما آمریکا دشمنی آشکار با ملت ایران دارد و از هیچ خباثتی فروگذار نکرده است. ما با همه کشورها تعامل می‌کنیم اما نباید با دشمنی که قصد نابودی ما را دارد، ساده‌لوحانه رفتار کنیم. 6️⃣ «افکار عمومی دنیا علیه ماست و باید کوتاه بیاییم.» ✅ پاسخ: افکار عمومی جهان تحت تأثیر رسانه‌های صهیونیستی و استکباری است. وظیفه ما ایستادگی بر حق و تبیین حقیقت است، نه عقب‌نشینی از اصول برای جلب رضایت باطل. 7️⃣ «قدرت نظامی و موشکی چه فایده‌ای دارد؟» ✅ پاسخ: اگر قدرت دفاعی و موشکی نداشته باشیم، دشمن حمله نظامی خواهد کرد. همین بازدارندگی باعث شده نتوانند به کشور حمله کنند و امنیت ملی ما حفظ شود. 8️⃣ «مقاومت، عامل فقر مردم است.» ✅ پاسخ: عامل اصلی مشکلات اقتصادی سوءمدیریت و نگاه به بیرون است. مقاومت درست، امنیت، عزت و زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و از هدررفت منابع جلوگیری می‌نماید. 9️⃣ «دشمن بهانه‌جو نیست، ما بهانه دست دشمن داده‌ایم.» ✅ پاسخ: دشمن با ذات انقلاب اسلامی مشکل دارد و اگر از یک موضوع بگذریم، بهانه دیگری خواهد گرفت. تنها راه، قوی شدن کشور در اقتصاد، علم و امنیت است. 🔟 «تفرقه ایجاد نکنید، انتقاد نکنید.» ✅ پاسخ: وحدت یک اصل است، اما تبیین حقیقت و پاسخ به شبهات واجب است تا مردم فریب نخوردند و بصیرت عمومی تقویت شود. روشنگری به معنای تفرقه نیست بلکه جهاد تبیین است. 📌 جمع‌بندی کوتاه: 🔸مقاومت عقلانی، عزت و امنیت می‌آورد؛ تسلیم، ذلت و فشار بیشتر دشمن را به دنبال دارد. 🔸جهاد تبیین یعنی افشای فریب‌های دشمن و ایستادن بر اصول، در عین حفظ وحدت و آرامش جامعه. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
عبرتهای عاشوراولایت ملت قدرت-AudioConverter.mp3
زمان: حجم: 6.5M
🚨 سه عامل بازدارنده از حمله مجدد رژیم صهیونیستی چیست؟ 🔸مدیریت الهی "ولایت" 🔸انسجام و وحدت "ملت" 🔸حفاظت و پاسداری از "قدرت" 🚨اختلال در هر کدام از این عوامل بازدارنده، به تنهایی، می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را برای نظام اسلامی، کشور و ملت ایجاد نماید. 🔸وظیفه همه ما آن است که در شرایط حساس کنونی، برای ناکام گذاشتن دشمنان، با دل و جان در محافظت از موارد فوق کوشیده و از ایجاد کوچکترین خدشه به آن‌ها پرهیز کنیم. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
🚨حملۀ اسرائیل به سوریه، نتیجه مذاکره از سرضعف 📌در کمتر از یک ماه، رژیم صهیونیستی دو کشورِ درحال مذاکره را هدف حمله نظامی قرار داده: ایران و حالا سوریۀ جولانی؛ این‌بار هم با چراغ سبز آمریکا. 🔸درحالی‌که مذاکرات مستقیم بین الجولانی و مقامات اسرائیلی در امارات و باکو جریان دارد و حتی زمزمه‌هایی از توافق نهایی تا پایان ۲۰۲۵ شنیده می‌شود، جنگنده‌های اسرائیل ۱۶۰ نقطه در سوریه را بمباران کرده‌اند؛ از کاخ ریاست‌جمهوری تا ستاد کل ارتش. 📌چرا اسرائیل به حملاتش ادامه می‌دهد؟ 🔸۱. مذاکرات در باکو در جریان است؛ اسرائیل با زبان حمله می‌خواهد امتیاز بیشتر بگیرد. 🔸۲. تلاش برای الحاق سوریۀ جولانی به توافق ابراهیم با کمترین مقاومت. 🔸۳. اسرائیل می‌خواهد اشغال ارتفاعات هرمون را دائمی کند، برخلاف خواست سوریه. 🔸۴. با بهانه‌کردن حمایت از دروزی‌ها، هم ابزار فشار به دمشق دارد، هم تلاش می‌کند دروزی‌های داخل فلسطین اشغالی را ساکت کند. 🔸۵. نتانیاهو هم دنبال فرار از محاکمۀ فساد است؛ جنگ، بهترین پوشش است. 🚨پس به قول خود ترامپ: «ضعف، قطعی‌ترین مسیر درگیری [و جنگ] است... تجربیات گذشته به ما آموخته که... کوتاه‌آمدن [مقابل دشمن] صرفا دعوت [از او] است برای تحریک و تجاوزگری [و جنگ بیشتر]...». ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682
🚨چرا سوریه همچنان بمباران می‌شود؟ ✍🏻سهند ایرانمهر 📌روز گذشته واحدهایی از ارتش سوریه در درعا و سویدا توسط جنگنده‌های اسراییلی مورد حمله قرار گرفتند. در خاورمیانه، هیچ چیزی به اندازه‌ی «واقعیت» وحشتناک نیست و هیچ جایی بهتر از سوریه امروز نمی‌تواند به شما نشان بدهد که چطور «واقعیت» از سیاست جلو می‌زند، از دیپلماسی می‌گذرد و حتی از منطق هم عبور می‌کند. 🔸این روزها، اگر سری به نقشه‌ی ژئوپلیتیک منطقه بزنید، سوریه را خواهید دید که بعد از بیش از یک دهه جنگ داخلی، با صورتی زخمی و ارتشی نیمه‌جان، دوباره دارد سعی می‌کند روی پایش بایستد. بشار اسد دیگر در قدرت نیست. دولت جدید – هرچند هنوز زیر چتر امنیتی ترکیه و با تنفس مصنوعی عربستان – در تلاش است مشروعیت بین‌المللی به‌دست بیاورد، با اسرائیل گفتگو کند، و حتی زمزمه‌هایی از تمایل به پیوستن به «پیمان ابراهیم» شنیده می‌شود. 🔸ایران و حزب‌الله دیگر نیستند. احمدالشرع هم که زمانی از آزادی قدس سخن می‌گفت در پی نزدیکی به آمریکا و نشان دادن پرچم صلح به اسراییل است با این شرایط، چرا اسرائیل همچنان دارد زیرساخت‌های نظامی سوریه را با دقت و هربار به بهانه‌ای منهدم می‌کند؟ 🔸پاسخ را نباید روی بهانه‌هایی چون امنیت دروزی‌ها و مانند آن متمرکز کرد واقعیت این است که در ذهن اسرائیل، حتی صلح باید مسلح باشد و آن سلاح در دست خودش باشد. اسرائیل در عمل به نیت‌سنجی اعتقادی ندارد، فقط آینده را -هرچند نامحتمل- در اکنون می‌بیند. 🔸در فرهنگ امنیتی اسرائیل که مبتنی بر ترکیبی از «خط قرمز متحرک»، «بازدارندگی فعال»، «برتری کیفی مطلق»، و «پیش‌دستی در برابر تهدید بالقوه» است اینکه دولتی لبخند می‌زند، با آمریکا رابطه عادی دارد، پیام تبریک می‌فرستد یا حتی پیشنهاد امضای صلح می‌دهد، لزوماً به این معنا نیست که تهدیدی از آن طرف وجود ندارد. 🔸در نگاه ارتش اسرائیل هر زیرساخت نظامی که به‌طور بالقوه بتواند به تهدیدی در ۵ سال آینده تبدیل شود، تهدیدی فعلی است و این دقیقاً چیزی‌ست که دارد در سوریه اتفاق می‌افتد. 🔸دولت جدید ممکن است لیبرال‌تر، عمل‌گراتر یا دیپلمات‌تر باشد. اما اگر دارد پایگاه‌های هوایی بازسازی می‌کند، اگر دارد سامانه‌های راداری نصب می‌کند، اگر ارتش را دوباره جمع می‌کند — فارغ از نیتش — از دید اسرائیل، یعنی تهدید بازگشته است. از نظر اسراییل، خاورمیانه جایی است که همیشه یک نفر در سایه ایستاده است. در منطقه‌ای که هر پیمان صلحی بوی معامله‌ی پشت پرده می‌دهد و هر آشتی‌ سیاسی یک حباب کوتاه‌مدت است، اسرائیل ترجیح می‌دهد دیپلماسی‌اش را با جت‌های اف-۳۵ امضا کند. این دیپلماسی‌ای نیست که در سازمان ملل ترجمه شود، اما در منطقه خوب فهمیده می‌شود. ⚠️بنابراین می‌توان گفت که اسرائیل به چیزی به نام «تهدید ساختاری» باور دارد.حتی اگر سوریه امروز دوستی‌اش را به اسرائیل تعارف کند، تا وقتی که ساختار نظامی‌اش مستقل و توانمند باشد، این تهدید باقی می‌ماند و تل‌آویو هم ترجیح می‌دهد این کشورها همیشه در آستانه‌ی وحشت بمانند و هیچ‌گاه از آن عبور نکنند زیرا اسرائیل به صلحی علاقه دارد که با نظارتش ساخته شده باشد، نه با استقلال طرف مقابل و این یعنی، بمباران زیرساخت‌ها، بخشی از فرایند صلحی است که در این نگاه فهمیده می‌شود. شاید روزی در آینده سوریه عضو پیمان ابراهیم شود. شاید سفارت اسرائیل در دمشق باز شود یا پرچم اسراییل در استقبال از نتانیاهو بالای قصر عباسی به اهتزاز درآید اما تا آن روز، اگر هواپیمایی اسرائیلی شبانه بر فراز خاک سوریه دیده شد، نباید تعجب کرد. 🔸در خاورمیانه، هیچ‌چیز به اندازه‌ی «امنیت» قابل معامله نیست و در دکترین تل‌آویو، صلح واقعی فقط وقتی معنا دارد که دشمن، دندان‌هایش را از دست داده باشد و در مسیر نه چندان کوتاه مرزهای اسراییل تا دمشق که اکنون برای ارتش اسراییل کاملا امن و هموار است تنها سلاح طرف سوری کلاشینکف باشد. ✅ 🔻 🔗با فطرت همراه شوید... https://eitaa.com/joinchat/1553858647C25198e9682