eitaa logo
موسسه فطرت‌
2هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
6.8هزار ویدیو
241 فایل
انجمن مردم‌نهاد فرهنگی فطرت تبریز شماره ثبت:۶۰۸۹ ارتباط با ادمین @fetrat_admin1
مشاهده در ایتا
دانلود
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله : 🔶 این جمهوری اسلامی مبارکیه که در اصول غیرقابل تغییر قانون اساسیش نوشته حاکم اصلی این دولت حجت ابن الحسن عج است، از هر زمان دیگر قوی تره و از هرزمان دیگری مستحکم‌تره و از همیشه شجاعتره، 🔶 نگران نباشید تحت تاثیر شایعات و اخبار قرار نگیرید ، طبیعی است مردم ایران از آشوب‌ها ناراحت‌اند اما نگران نباشید ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️سید حسن نصرالله: 💠 هزاران رسانه ضدانقلاب دارند تلاش میکنند، که از هر خانه یک سرباز علیه جمهوری اسلامی درست کنند ولی نمی‌توانند. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ سه شوخی معترضان! ❇️ پاسخ به ۳شبهه اصلی معترضین 🔶 در جمهوری اسلامی 🔷 رتبه یک دنیا در برابری حق تحصیل دختر و پسر کدام کشور است؟ 🔷 رشد ۱۲ برابری در زمینه پزشکی! 🔶 چه کسانی در کشور ندارند؟ 🔷 چه کسی صنعت هسته‌ای ایران را لو داد؟ 🔷 کدام استاد دانشگاه هم از دانشگاه آزاد حقوق می‌گرفت و هم سراسری؟ 🔷 برخورد زیبای کشورهای آزاد با معترضان خود! 🔶 در کدام کشور پوشش اجباری وجود ندارد‌؟ 🔷 یکبار برای همیشه؛ آیا در ایران وجود دارد؟ 🎙برشی از سخنرانی بعد از تجمع اعتراضی در مشهد ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️جان کلام در بيانات روزهای اخیر رهبر انقلاب که به‌ ریشه اغتشاشات اخیر اشاره می‌کند: 💠اینها میخواهند از حقوق زن ایرانی دفاع کنند⁉️ ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
❇️ پیاده نظام دشمن 📌مقام معظم رهبری 14 خرداد 1401 : 💠امروز مهم‌ترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور، امید بستن به اعتراضات مردمی است. امیدشان به این است که بلکه بتوانند با کار روانی، با فعّالیّتهای اینترنتی و فضای مجازی و انواع و اقسام اینها، با پول، با مزدور‌پروری، مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند؛ منتهی محاسبه‌ی دشمن در این مسئله هم مثل بسیاری از محاسبات دشمن ، غلط است. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️انقلاب اسلامی ايران یک انقلاب زنانه بود 👤دکتر حسن عباسی ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❇️ رهبر انقلاب: خدا با ماست؛ اگر... 🔶در این چهل سال، دشمنان ما هر کاری میتوانستند کردند. حالا بعد از چهل سال، آنها ضعیف‌تر از روز اوّلند، ما قوی‌تر از روز اوّلیم. 🔶این نشان‌دهنده‌ی این است که «اِنَّنی مَعَکُما»، خدای متعال با ما است، «اَسمَعُ وَاَرى»؛ امّا یک شرط دارد: شما با خدا باشید: اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
❇️ نه کسانی که نگران حجابند شلوغش کنند، نه کسانی که طرفدار بی‌حجابی‌اند فکر کنند که می‌توانند شلوغش کنند ❇️ دوران ابتذال و هرزگی گذشته و دیگر جامعه به آن سمت نمی‌رود 🔶 اصلاً نیاز به تبلیغ حجاب نداریم؛ کافی است ماهیت و نتایج بی‌حجابی را نشان بدهیم که عاقبت ندارد 🔶 اگر از حقیقت زندگی مردم غرب فیلم می‌گرفتیم و همه می‌دیدند که آنها از بی‌بندوباری چه فلاکتی می‌کشند، خودبه‌خود همه حجاب را می‌پذیرفتند 🔶 در جهان، بی‌حجابی دیگر دِمُده شده، تازگی‌اش گذشته و هیجانش را از دست داده و بشر تجربه کرده‌ و تلخی‌هایش را دیده 📌 در حرم بانوی کرامت: 🔶در همین چند روزی که این ماجراها اتفاق افتاد و متأسفانه آن خانم مرحوم شدند، یک عده‌ای سعی کردند جامعه را جری بکنند که دیگر بیاییم ضدّ حجاب عمل بکنیم! خیلی‌ها می‌گفتند «مردم دیگر حجابشان را برمی‌‌دارند!» اما این‌طور نیست که آنها توهّم می‌کنند یا بعضی‌ها را ترس برمی‌دارد. چرا؟ چون دوران ابتذال گذشته است. 🔶ابتذال یک دوره‌ای داشت؛ دیگر دوره‌اش تمام شده، دوران هرزگی گذشته است. دیگر جامعۀ بشری به آن سمت نمی‌رود. دیگر این چیزها حرف تازه‌ای نیست. این برهنگی و بی‌بند و باری شنیعی که شما می‌بینید در فضای مسموم اینترنت هم آثارش بیشتر هست، جامعۀ بشری از این گذشته است! در بدترین شرایط، شما فکر می‌کنید چقدر طرفدار داشته باشد؟ اگر نعوذبالله مسئولین این مملکت، بدترین آدم‌های زمین هم باشند که بخواهند همه را فاسد کنند، شما فکر می‌کنید چندنفر را می‌توانند بی‌حجاب کنند؟ 🔶یک چیزی که تازگی‌اش گذشته و هیجانش را از دست داده و همه تجربه کرده‌اند و تلخی‌هایش را دیده‌اند، این مسئله دیگر به قول امروزی‌ها «دِمُده» شده است. لذا نه کسانی که نگران حجاب هستند شلوغش بکنند، نه کسانی که خیلی طرفدار بی‌حجابی هستند فکر بکنند که می‌توانند شلوغش بکنند. دیگر بی‌حجابی چه هست و کجا را می‌خواهند با آن بگیرند؟ بعد می‌خواهند چطوری زندگی کنند؟ جهان از این بی‌حجابی چه دیده و چه سودی بُرده است؟ کدام اندیشمند پای آن ایستاده و از آن دفاع کرده است؟ 🔶بنده سال‌ها قبل به کانادا رفته بودم، آنجا یک کسی که حدود بیست سال در ایران رئیس دانشگاه بود و حدود هفت سال هم در آنجا حضور داشت، به بنده می‌گفت: من قبلاً یک تصور اشتباهی داشتم که در این هفت هشت سال، برطرف شد. قبلاً فکر می‌کردم که جوان‌های غربی به فساد و بی‌بندوباری علاقه دارند و جامعۀ غربی هم جامعۀ آزادی است، لذا جوان‌ها هم می‌روند هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند. 🔶ایشان می‌گفت: من این تصور اشتباه را قبل از اینکه بیایم کانادا داشتم. اما در این مدتی که اینجا بودم، کانال‌های تلویزیونی را می‌دیدم، مردم را می‌دیدم، دانشگاه‌ها را می‌دیدم، کم‌کم متوجه شدم که این‌طور نیست؛ یعنی فضای غرب آزاد نیست بلکه اینجا جوان‌ها وادار به فساد می‌شوند و غربی‌ها هزینه می‌کنند برای اینکه جوان‌ها به هرزگی مبتلا بشوند. این را چه کسی می‌گوید؟ یک استاد دانشگاه، یک رئیس دانشگاه و کسی که نمایندۀ وزارت علوم است و آدم‌ پخته‌ای است و آنجا با جوان‌ها و دانشجوها ارتباط دارد. حالا این گفتگوی بنده با ایشان مربوط به چه زمانی است؟ تقریباً اواخر دهۀ هفتاد شمسی. یعنی الآن از دوران این حرف بیش از بیست سال هم می‌گذرد. 🔶انسان را خدا آفریده؛ صاحبش که کار از دستش در نرفته است! در دل همین جوان‌ها اگر غریزۀ جنسی و نیاز عاطفی قرار داده، غیرت هم قرار داده است، در دل همین جوان‌ها حیا هم قرار داده است. 🔶اگر یک نفر دوربین می‌گذاشت روی کولش و می‌رفت از انگلیس، فرانسه و آلمان فیلم می‌گرفت، یا می‌رفت در آمریکا و کانادا، از حقیقت زندگی مردم آنجا فیلم می‌گرفت و نشان می‌داد که آنها از بی بند و باری، چه فلاکتی دارند می‌کشند و این فیلم‌ها پخش می‌شد، آن وقت دیگر نیاز به تبلیغ حجاب هم نداشتید. ماهیت بی‌حجابی را رو کنید و نشان بدهید که بی‌حجابی عاقبت ندارد. ببینید، جامعه‌ای که بی بند و باری می‌کند، این جامعه عاقبت ندارد. 🚩حرم حضرت معصومه(س) - ۱۴۰۱.۰۶.۳۱ ✅ 🔻 🆔 @kanounefetrat
❇️ رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح : 🔶این حادثه‌ای که پیش آمد،دختر جوانی درگذشت.حادثه تلخی بود.دل ما هم سوخت. 🔶ولی واکنش به این حادثه بدون اینکه تحقیقی شده باشد،این نبود که یک عده‌ای خیابان را ناامن کنند،مسجد و حسینیه و بانک رابه آتش بکشند،ماشینهای مردم را‌ آتش بزنند.این حرکات طبیعی نبود.این اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
❇️رهبر انقلاب در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح : 🔶 در این حوادث چند روز اخیر بیش از همه به سازمان انتظامی کشور ظلم شد، به بسیج ظلم شد، به ملت ایران ظلم شد. ظلم کردند. البته ملت در این حادثه هم مثل حوادث دیگر قوی ظاهر شد، کاملاً قوی، مثل همیشه، مثل گذشته. در آینده هم همین جور خواهد بود. 🔶 در آینده هم هر جا دشمنان بخواهند اختلالی ایجاد کنند، آنی که بیش از همه سینه سپر میکند و بیش از همه اثر میگذارد، ملت شجاع و مؤمن ایران‌اند. وارد میدان میشوند و وارد میدان شدند. 🔶 بله ملت ایران، مظلوم است، اما قوی است، مثل امیرالمؤمنین، مثل مولای متقیان سرور خودش علی علیه‌السلام، که هم قوی بود، قویترین بود و هم مظلومترین. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat
❇️رهبر انقلاب با اشاره به حوادث اخیر کشور فرمودند : 🔶 اگر قضیه این دختر جوان هم نبود، بهانه دیگری به‌وجود می‌آوردند تا امسال در اول مهر، در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند. یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اول مهر در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند. کی این برنامه‌ریزی را کرده؟ 🔶 بنده به صراحت میگویم این برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. نشستند برنامه‌ریزی کردند، برنامه‌ریزی کردند. عمله و مزدوران و حقوق بگیران آنها و بعضی از ایرانی‌های خائن هم که در بیرون از کشور هستند به اینها کمک کردند. ✅ 🔻 🆔@kanounefetrat