eitaa logo
موسسه فطرت‌
2هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
6.8هزار ویدیو
238 فایل
انجمن مردم‌نهاد فرهنگی فطرت تبریز شماره ثبت:۶۰۸۹ ارتباط با ادمین @fetrat_admin1
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨مذاکره با آمریکا در این مورد ما را از همین حقوق کاغذی مندرج در NPT- که جز دردسر برای ما آورده‌ای نداشته- هم عقب‌تر می‌راند. ⚠️ چرا ما باید می‌پذیرفتیم که بحث هسته‌ای جزء مذاکرات جنگ باشد؟ 🔸یک موضوع بسیار اساسی و مهم این است که ادبیات و رفتار جمهوری اسلامی در بحث صلح‌آميز بودن فعالیت هسته‌ای ایران هیچ نفعی که برای آن نداشته‌، سبب حمله نظامی آمریکا و عوامل شرور منطقه‌ای آن هم شده است. 🔸ما اصرار می‌کردیم که فعالیت هسته‌ای‌مان به هیچ‌وجه جنبه نظامی ندارد‌، ضمن اینکه به‌طور واقعی هم نداشت‌، ولی کمترین کمکی به تسهیل فعالیت صلح‌آمیز ما نکرد. 🔸اتفاق نگران‌کننده‌ای در تفاهم اولیه صورت گرفته که می‌تواند در مرحله توافق نهائی بر دامنه آن افزوده شود‌، مگر آنکه در این دو ماه برای رفع آن فکر اساسی بشود. اتفاق نگران‌کننده این است که بند مندرج در تفاهم‌نامه در بحث هسته‌ای عملاً دست ایران را، در استفاده صلح‌آمیز از برنامه هسته‌ای می‌بندد. ⚠️ ایران دیگر حتی حق خروج از NPT که حق طبیعی هر کشور عضوی است و خود این نهاد راه خروج را باز گذاشته است‌، هم نخواهد داشت؛ چرا که در این توافق‌، ایران تعهدهایی فراتر از تعهدات NPT را می‌پذیرد. 🔸 این البته مخالف مصوبه هسته‌ای مجلس هم می‌باشد. نکته دیگر تهدیدات نظامی نهفته در بند هسته‌ای علیه ایران است؛ وقتی این متن هیچ افق استفاده از اهرم هسته‌ای برای کشور خود باقی نمی‌گذارد، در واقع - بدون آنکه مقامات ایرانی نیت آن را داشته باشند- به دست خویش آن را در معرض تهدید قرار داده‌اند. 🔸تیم ایران ۶۰ روز فرصت اصلاح اساسی و نه شکلی در تفاهم امضا شده دارد. ان‌شاءالله با توجه به حساسیت بالای موضوع این تغییرات اساسی اتفاق بیفتد و گزارش آن به‌طور روشن و مستند به رهبر عظیم‌الشأن و تیزبین و ملت بیدار و مجاهد داده شود. ✍سعدالله زارعی ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌پروفسور جیانگ تحلیلگر سیاسی: 🔸از نظر راهبردی ایران نباید آتش بس را می پذیرفت ، ایران در این جنگ در حال پیروزی بود . اگر چند ماه دیگر جنگ ادامه پیدا می کرد این جنگ برای همیشه پایان میافت ، کار آمریکا و اسرائیل تمام بود و بدون هیچ قید شرطی همه چیز را می‌پذیرفتند . انها باید منطقه را ترک می‌کردند. با پذیرش اتش بس جنگ تمام نشد و باز هم ادامه خواهد یافت ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
📌 وضعیت اجرای تفاهم در روز جمعه ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ 🇮🇷 تعهدات ایران عملیات نظامی (بند۱): ✅ با وجود نقض آتش‌بس از سوی طرف مقابل در لبنان، ایران به این بند پایبند ماند. عدم تهدید و دخالت در آمریکا (بند۲): ✅ هیچ تهدید و مداخله‌ای از سوی ایران رخ نداد. تنگه هرمز (بند۵): ✅ نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس اعلام کرد عبور و مرور کشتی‌های تجاری بدون هزینه برقرار شده است. هسته‌ای (بندهای ۸ و ۹): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. 🇺🇸 تعهدات آمریکا عملیات نظامی (بند۱): ❌ اسرائیل به عنوان متحد آمریکا در جنگ با نقض بند اول تفاهم‌نامه بیش از ۱۵۰ بار لبنان را بمباران کرد. عدم تهدید و دخالت ایران (بند۲): ❌ ترامپ و ونس در مواضع متعددی ایران را تهدید به جنگ دوباره و ترور مقامات کشور کردند. رفع محاصره (بند۴): ❌ بر خلاف متن تفاهم‌نامه مبنی بر لزوم «رفع کامل» محاصره، سنتکام اعلام کرد محاصره دریایی «به طور موقت» «تعلیق» می‌شود. برنامه اقتصادی (بند۶): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. تحریم‌ها (بند۷): ➖ در مذاکرات بعدی مشخص خواهد شد. معافیت فروش نفت و پتروشیمی (بند۱۰): ❌ هیچ معافیتی صادر نشد. آزادسازی اموال بلوکه (بند۱۱): ❌ هیچ پولی به هیچ شکلی آزاد نشد. ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨علی الاصول خداوند یار آن‌ قوم است که گوششان همه دم بر نصایح مولاست 🎙حاج مهدی رسولی: مسیر حسین و شمر جداست که شمر بنده‌ی شیطان، حسین عبد خداست علی الاصول میان سپاه شمر و حسین نه جای سازش و تسلیم، حرف عاشوراست علی الاصول خداوند یار آن‌ قوم است که گوششان همه دم بر نصایح مولاست علی الاصول به این قول‌های رنگارنگ امید نیست، که فرجام کارشان پیداست علی الاصول در آئین و دین و منطق ما تقاص خون شهیدان گرفتنش اولاست ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
🚨فایننشال‌تایمز: 📌 طبق توافق آمریکا و ایران، ایران به تدریج به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده خود در قطر دسترسی پیدا خواهد کرد 🔸 این پول فقط می‌تواند برای خرید کالاهای بشردوستانه و سایر کالاهای آمریکایی غیرتحریمی استفاده شود ⚠️ دقت کنید فقط از آمریکا میشه جنس خرید ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
🚨روایت حسین پاک از جنوب لبنان: 🔸 ‌يا أهلَ لا إلهَ إلا الله، من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: ⚠️ ‌این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔸 ‌با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. ⚠️ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. 🔸 ‌حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. 🔸 ‌برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. ⚠️فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨ تیزر طرح تابستانی «رهبر شهیدم» ✨ امام شهید (رضوان الله تعالی علیه): «ما به جوان مؤمن، وفادار، امیدوار، بانشاط، فعّال، باابتکار احتیاج داریم، کشور احتیاج دارد، آینده‌ی کشور احتیاج دارد.» ۱۳۹۵/۰۲/۰۱ 📈ما در «طرح تابستانی رهبر شهیدم»، با هدف تربیت جوان مومن انقلابی در کنار خانواده ها هستیم.🤝 برنامه‌های ما : ✅ معرفتی و بصیرتی: شناخت معرفتی نسبت به جهان و انسان، تقویت نگاه فطری و جهان بینی توحیدی احکام و قرآن، جلسات بصیرتی🕋💡🧠 ✅ ورزشی: برگزاری کلاس‌های رزمی و فوتسال برای حفظ نشاط و سلامت جسمانی 💪⚽️🥋 ✅ علمی: بازدیدهای علمی و سبک زندگی اسلامی، بازدید از افلاک نما، موزه حشره شناسی 🔬🧪🪐 ✅ اردوها: طبیعت‌گردی، کوهنوردی، اردو های چند روزه 🌳⛺️🔥 ✅ جلسات تربیت فرزند: ویژه والدین 👨‍👩‍👧‍👦✨💖 اطلاعات ثبت‌نام: 🎓 مخاطبین:دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم 📋 🗓 مهلت ثبت‌نام:۲۰ خرداد تا ۴ تیرماه ⏳ 🚀 شروع برنامه‌ها:از ۶ تیرماه 🏁 📍مکان برگزاری:موسسه فطرت 🏢📍 📝علاقمندان می‌توانند از طریق لینک زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند: https://formafzar.com/form/5dz1u 📞 ارتباط با ما جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید: ☎️💬 ۰۹۹۰۴۵۸۵۷۷۹ 📢لینک زیر جهت اطلاع از برنامه های طرح تابستانی: https://eitaa.com/joinchat/781584013C72238bc1e6 📲 روابط عمومی عضویت: https://eitaa.com/joinchat/2417886817Cf35bd5173c
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 شب ششم محرم 🖤 قاسم بن الحسن 🔸بندهای زره برای قامت کوچکش بزرگ بود، اما دلش از تمام سپاهِ کوفه وسیع‌تر بود. قاسم، یادگارِ مجتبی علیه‌السلام، به میدان زد تا ثابت کند در این مکتب، سن‌ و سال معنایی ندارد؛ فقط پای حق ایستادن مهم است. 🔸 شب ششم محرم، یادآورِ پسر نوجوانی است طعم شهادت را شیرین‌تر از عسل یافت و در میان غبارِ میدان، به وصالِ امامش رسید. ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn
⚫️ شب ششم محرم در آیین عزاداری ایرانیان مخصوص گرامیداشت نوجوان عاشق، قاسم بن الحسن معرفی شده است. 📌قاسم بن الحسن دفاع مقدس که بود؟ 🔸در بین نیروهای گردان از میان ۴۰۰ نفر رتبه پنجم تیراندازی را کسب کرد اما چون فقط ۱۲ سال داشت از رفتن به جبهه منع شد! به هر دری‌ که زد او را نبردند! با آن سن کم خود را از چای گرمیِ اردبیل به تهران رساند و ده روز در مقابل دفتر رئیس جمهور ماند تا او را ببیند اما موفق نشد! 🔸روز یازدهم ماجرا را به رئیس جمهور آیت الله خامنه ای گفتند! ایشان دستور می دهد که وی را به نزد او بیاورند! خواسته اش را مطرح اما ایشان نیز به دلیل سن کمش مخالفت خود را با اعزامش اعلام کرد! 🔸در آن لحظه گریه کرد و گفت: حالا که نمی گذارید به جبهه بروم، به روضه خوان ها بگویید از این پس روضه حضرت قاسم را نخوانند چون او هم در هنگام شهادت فقط ۱۳ سال داشت! آیت الله خامنه ای همان لحظه در کاغذ مهر شده ای که به وی تحویل داد نوشت «او بدون هیچ محدودیتی می تواند به جبهه اعزام شود.» 🔸پایش به جبهه باز شد. شهید حمید باکری در سخنرانی‌های خود جهت بالا بردن روحیه نیروها از رشادت های او می گفت. هرگاه که در مرخصی بود و به اردبیل می آمد، با دعوت امام جمعه در خطبه ها حاضر و مردم را به رفتن به جبهه و دفاع از اسلام دعوت می کرد. 🔸او نه در پشت جبهه، بلکه در مقدم‌ترین خط مقدم، یعنی گردان تخریب حضور پیدا کرد و در شب های عملیات مین ها را خنثی و به شهیدان حمید و مهدی باکری می گفت که سریع گردان را به جلو بیاورید! او کسی نبود جز شهید مرحمت بالازاده. ✅ 🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله @fetrat_amn