📌بخشی از وصیت نامه زیبای شهید چمران
🔸«…به خاطر عشق است كه فداكاری میكنم.
🔸به خاطر عشق است كه به دنیا، با بی اعتنائی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم.
🔸به خاطر عشق است كه دنیا را زیبا می بینم و زیبائی را می پرستم.
🔸به خاطر عشق است كه خدا را حس می كنم، او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می كنم.
💠عشق، هدف حیات و محرك زندگی من است. زیباتر از عشق چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.
🔸عشق است كه روح مرا به تموج وا می دارد، قلب مرا به جوش می آورد، استعدادهای نهفته مرا ظاهر می كند، مرا از خودخواهی و خودبینی می رهاند، دنیای دیگری حس می كنم، در عالم وجود محو می شوم، احساسی لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبابین پیدا می كنم.
🔸لرزش یك برگ، نور یك ستاره دور، موریانه كوچك، نسیم ملایم سحر، موج دریا، غروب آفتاب، احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم به دنیای دیگری می برند …اینها همه و همه از تجلیات عشق است.»
📌دکتر چمران و ولایت فقیه
🔸من نمیگویم ولی فقیه معصوم است، اما ملتی که به امر خدا به امر ولی فقیه اعتماد میکنند، خدا اجازه اشتباه به آن رهبر را نمیدهد و به نوعی به او معصومیت می بخشد.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
📌مناجات زیبای شهید چمران
🔸خدایا …
از بد کردن آدمهایت شکایت داشتم به درگاهت
اما شکایتم را پس می گیرم …
🔸من نفهمیدم! فراموش کرده بودم که بدی را خلق کردی تا هر زمان که دلم گرفت از آدم هایت، نگاهم به تو باشد ..
🔸گاهی فراموش می کنم که وقتی کسی کنار من نیست ،معنایش این نیست که تنهایم …
معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت …
🔸با تو تنهایی معنا ندارد !
مانده ام تو را نداشتم چه می کردم …!
❤️دوستت دارم ، خدای خوب من.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بخشی از سخنرانی بسیارمهم
حجت الاسلام طائب
📌حرفهای خیلی سنگینی که آقای طائب به تکتک اعضای شورای عالی امنیت ملی زد
درخصوص پیام رهبرمعظم انقلاب و تفاهم نامه
جمعه ۲۹ خرداد۱۴۰۵
🚨بسیار عالی و مهم
با دقت گوش کنیم
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
🚨 عاقبت شیرینِ این «مرگ بر آمریکا» گفتنها
📌مرحوم آیت الله حائری شیرازی:
جوهرۀزیارت عاشورا، همین لعن و سلامِ آن است. لعن، اذن دخول است.
اگر همۀ خیرات در «سلام» است، به آن کسی که لعن نمیکند ربطی ندارد.
این صد تا لعن در زیارت عاشورا، رمز رحمةالله است. اگر کسی توانست از صمیم قلب لعن کند، در باز میشود و هرچه هم بخواهد در آن هست.
🚨 اگر مرگ بر آمریکا جای پایش سفت شد و گرفت، سلام بر امام زمان(ع) پشتش میآید؛ همچنانکه «مرگ بر شاه»، «سلام بر امام» را در پی داشت.
🔸قرآن میفرماید: (فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطّٰاغُوتِ وَ يُؤْمِنْ بِاللّٰهِ فَقَدِ اِسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ اَلْوُثْقىٰ). «عروة الوثقی» امام زمان (ع) است. اما استمساک (چنگ زدن) به عروةالوثقی شرط دارد. میگوید: اول کفر به طاغوت داشته باش (فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطٰاغُوتِ ...). تمام این مبارزات، همهاش کفر به طاغوت است.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
🚨اهمیت کنونی ارتفاعات علی الطاهر چیست و چرا اسرائیل از آنجا عقبنشینی نمیکند؟
شکست عملیات هوایی در برابر استحکامات زیرزمینی در علی الطاهر
📌 یوسی یهوشع، تحلیلگر نظامی صهیونیست:
🔸 ارتش اسرائیل محاصره عملیاتی بر مجتمع مستحکم و حیاتی در ارتفاعات علی الطاهر، یکی از مراکز کلیدی و رهبری نظامی حزبالله در جنوب لبنان برقرار کرده است.
🔸این تأسیسات زیرزمینی مستحکم با حمایت ایران ساخته شده و برای مدیریت عملیات جبهه جنوبی، فعالسازی سامانههای آتش و نگهداری حجم قابل توجهی از تسلیحات استفاده میشود.
🔸 به دلیل عمق و استحکام بالای آن، هدفگیری صرفاً با حملات هوایی بسیار دشوار است.
🔸 ارتش اسرائیل دستور آتشبس در جنوب را دریافت کرده، اما همچنان بر این منطقه مسلط است. تعدادی از نیروهای حزبالله داخل مجتمع حبس شدهاند و امکان خروج ندارند.
🔸یک مقام ارشد ارتش اسرائیل تأکید کرده: «نباید از این مکان عقبنشینی کنیم. این یک مأموریت با ارزش است؛ برای حفاظت از ساکنان شمال اسرائیل.»
🔸منابع اسرائیلی معتقدند این وضعیت موجب افزایش حملات حزبالله در روزهای اخیر برای کاهش فشار بر نیروهای در محاصره بوده است.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn