🚨سطوح پیروزی
📌یک سطح پیروزی آنچه در میدان رخ داد که دشمن را وادار کرد برای رسیدن به این تفاهم دست و پا بزند.
رهبری تحقق این تفاهمنامه را ناشی از "استیصال" دشمن میداند.
به این فکر کنیم که تفاهم را محصول "استیصال" دشمن میدانیم یا "تدبیر و فریب". دشمن به اضطرار این تفاهمنامه را پذیرفته یا به محاسبه و انتخاب. تحلیلهایمان خیلی عوض خواهد شد.
1⃣ پیروزی ما در خارج و در میدان چگونه است؟ رهبری در این باره میگوید:
"امروز طلیعه برآمدن جمهوری اسلامی بهعنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است."
دقت کنیم که آنچه تا امروز روی زمین داریم دقیقا چیست. کسانی که احساس شکست میکنند، ببینند چرا چنین حالی دارند و آیا حالشان درباره میدان با حال رهبری یکی است یا نه.
2⃣سطح دیگر پیروزی خود تفاهمنامه است. تفاهمنامه ولو رهبری عزیز درباره آن علی الاصول نظر دیگری دارند، سطحی از پیروزی را دارد. ببینید خطا بودن یک تفاهمنامه چند معنا میتواند داشته باشد، یک معنایش آن است که بالکل دارایی میدان شما را از شما میگیرد، یک معنایش این است که نمیتواند همه حق و حقوقتان را از دشمن تصاحب کند، یعنی باعث شود شما در سود ضرر کنید. یک معنایش میتواند این باشد که دست دشمن را برای فریبهای بعدی باز کند و نیاز به هوشمندی و تعهد بسیار بالای شما داشته باشد که به متن بعلاوه شود که مانع شود.
اینکه این متن بیست و پنج بار (به قول زاکانی) بین شعام و رهبری رفت و برگشت کرده و در نهایت رهبری مجوز داده (و این یعنی تصریح به اینکه به من اجبار و تحمیل نشده) نشان میدهد همین متن کفی از خواسته های ما را تامین میکند و چیزی بالاتر از متوسط است. همین متن خیلی ها را در کل دنیا نسبت به پیروزی ایران و شکست دشمن متعحب کرده.
3⃣ سطح دیگر پیروزی آن است که در "متن مجوز رهبری" رخ داده، رهبری به صراحت در متن مجوز خود معتقد است، "این متن بعلاوه تعهد مسوولین دلسوز ما بهتر از نظر علی الاصول ایشان است"
خوب دقت کنید. اگر معتقد باشیم طبق صراحت خود ایشان و بیان مقتدرانه شان در متن نظر آقایان به ایشان تحمیل نشده و خود ایشان بدون تحمیل این انتخاب را کرده، معنایش این است که انتخاب "این متن بعلاوه اعتماد بر تعهدات مسوولین و نظارت و مطالبه مردمی" حتما بهتر از آن "نظر علی الاصول" خودشان بوده. چرا؟
چون تمام قدرت خواص و عوام کشور را پای کار مذاکره میآورد. این یک اتفاق فوق العاده در تاریخ کشور است. همه ایران با تمام توان وارد فشار به دشمن در دیپلماسی میشود. این انتخاب عجیب و عمیق و فوق العاده ناشی از اعتماد حداکثری ایشان به خواص و مسوولین و هم عموم مردم است. او میخواهد این پیروزی چشمگیر در دوران دیپلماسی به دست همه با حداکثر تلاش به دست آید.
این یعنی ایشان تمام توان مسوولین و مردم را جمع زده و متمرکز کرده روی این مرحله از جنگ. عجب رهبری هوشمندانه و جسورانه ای.
✍علی مهدیان
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 رئیس اتاق اصناف تهران: کمبود برخی کالاها در بازار «عمدی» است
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨پناهیان: آقای پزشکیان برای همه ی ما نهج البلاغه خواندید، با ادبیات نهج البلاغه در برابر قاتل رهبر شهید ما سخن بگویید
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨مجری فاکسنیوز: توقف جنگ تا انتخابات نوامبر به نفع ترامپ و جمهوریخواهان است
📌 برایان کیلمید:
🔸 زمان آن رسیده که برای خیر کشور به تصویر بزرگتر نگاه کنیم، زیرا این همان کاری است که رئیسجمهور باید انجام دهد.
🔸 رئیسجمهور باید جنگ را فعلاً متوقف کند و مهار ایران از فاصلهای امن، از نظر داخلی و سیاسی منطقی است. این کار به جمهوریخواهان شانس واقعی برای موفقیت در انتخابات میاندورهای میدهد؛ چیزی که به آن نیاز دارند، و همچنین باعث میشود پول بیشتری در جیب آمریکاییها باقی بماند.
🔸 و اگر ایران همچنان مانند یک دولت حامی تروریسم رفتار کند و در کنار مذاکرات بیپایان و بینتیجه به اعمال فشار علیه ما ادامه دهد در این صورت در آن زمان شاهد "عملیات خشم حماسی ۲" خواهیم بود؛ نسخه دوم آن عملیات.
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ یکی بهم بگه دروغه
بهم بگید بازم دوباره
آقام سخنرانی داره....
🎙مداحی مهدی رسولی در بیت رهبری
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ جرقه اول«ای پناه مردم»از کجا بود؟
✅ #موسسه_فطرت
🔗با فطرت همراه شوید؛ ایتا و بله
@fetrat_amn
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷پزشکیان: اگر موشکها و توان دفاعی ما نبود، اسرائیل مانند غزه کشور ما را شخم میزد /هیچگاه از توان دفاعی و موشکی خود کوتاه نیامدهایم و به مذاکره نخواهیم نشست
@fetrat_amn