جعبه کمک های اولیه
این اینجا باشه برا تابستون 😭
آخه تابستون قراره عین صگ بدوم
مانی نیازه مانیییییییییییییییی
هدایت شده از • مَفْتون • شعبه جنگی
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بر خاک نوشتند علی ، دُرّ نجف شد .
دلیل اینکه حسرت گذشته رو میخوریم و براش "کاش ها "ردیف میکنیم هم اینه که ته ذهنمون می دونیم که نمیتونم زحمت درست کردنشو بکشیم و قرار هم نیست تغییرش بدیم
پس به جای زحمت نجات دادن حال و تغییر حال، با شهامت قبول می کنیم که اوکی من یه بازندهم... اشتباه کردم....
به هر حال غصه گذشته رو خوردن آسون تر از اینه که الان پاشی بری تو دل کار دیگه،، غیر اینه؟
جعبه کمک های اولیه
همیشه باور داشتم که...
هیچ چیز جزء علم ارزش یک عمر و زندگی گذاشتن براش رو نداره
فقط علم ارزش اینو داره که زندگیتو بپاش بریزی و محور زندگی براساس اون باشه
جعبه کمک های اولیه
همیشه باور داشتم که... هیچ چیز جزء علم ارزش یک عمر و زندگی گذاشتن براش رو نداره فقط علم ارزش اینو دا
احساس میکنم... حتی نمیدونم چجور بنویسم... و حتی نمیدونم چی میخوام بگم
ولی
احساس میکنم زندگیم اگر غیر درس و علم باشه مثلا تجارت /هنر/ورزش/.... کاملاً بیهوده میشه
ولی انگار اون علاقه کافی اون احساس کافی بودن و از همه مهم تر اون موفقیت رو تا اینجای علم آموزی نداشتم!
نمیدونم چقدر باید به علاقم اهمیت بدم، شاید... حتی هیچ چیز مشخص نيست
و مطمئنا میدونم که بخاطر کنکور و فشار روانی اینروزاست که اینقدر گیج شدم...
خیلی بدم میاد از اینکه کنکور و... باعث میشه حتی فکز کردن درباره خودم و تصمیم راه زندگیمو به بعدا موکول کنم ولی ظاهرا چاره ای نیست.
ادامه این مطالب نیز به بعد کنکور موکول میشه.