جعبه کمک های اولیه
ولی نورون خیلی خفن بود خصوصا دنسرا
اولین بارم بود میشنیدم
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مودم وقتی از تل دوان دوان میومدم ایتا و میدیدم بچهها لینک اینستا گذاشتن و دوباره دوان دوان به سمت لایو هوبی.. 😀
...
عاشق ost قلب های دفن شده گشته ام :')
Somebody save me by sending me 🥲
نقاشی الکی پلکی ای بود
ولی بهش که دادم، خوشش اومد، گفت مرسی، پاره کرد انداخت
😐
وقتی پاره کرد چنان قیافم ماسید که الان داره دوباره میکشدش
😐