دارم با جن اتاقم اختلاط میکنم که اتاقمو تمیز کنم یا نه
هدایت شده از "سمفونی مردگان"
موسیقی، نقاشی، رویاپردازی.
چیزی است که با آن میشود حماقتی مثل زندگی را تحمل کرد.
me'
ادرس بده که تو راهم
اهم خب تهران خیابونی که کوچه مون توشه پلاکی که برای خونمونه طبقه ای که توش زندگی میکنیم
منتظرتم دردونه من
کثافت در اتاقمو باز میکنه بعد تققققق میبنده
me'
اهم خب تهران خیابونی که کوچه مون توشه پلاکی که برای خونمونه طبقه ای که توش زندگی میکنیم منتظرتم درد
خب پس من تو نشان میزنم "خیابون که توش زندگی میکنی پلاکی که برای خونتونه"